سلام آجی های قشنگم بخاطر مدتی که نبودم معذرت میخوام❤👐
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام آجی های قشنگم بخاطر مدتی که نبودم معذرت میخوام❤👐
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کینگ😂😂
اکسو=تقلیدی از بی تی اس که چون نمیتونن مثلشون باشن الکی اسم خودشونو گذاشتن کینگ
ی تی اس با استعدادش نامبر وان کیپاپ شده بعد اینا نمیتونن خودشونو خوب نشون بدن و استعداد ندارن اسمشونو تغییر میدن😂🤙🏻
هر کتابو به اسم یکی از اعضا میزدم'😂
موافقم فکر کن به جای علوم کتاب ییشینگ داشته باشیم عرررررر خدا
جررر اونم جدا دارم، باتوجه به موضوع کتابش اصن کلا باید یه کتاب درسی به اسم چگونه موفق شویم بسازن'😂😂😂
تو دینی':/😂
نه همشون
هارتم جیخخخخخ چر ت کتابای ما نیسسسس
از نظر من همه گروها کینگ یا کویین هستن و نمیشه مشخصا گفت ولی اکسو بینظیرههه
عالی بووووووووووود 😍❤️
ج چ : زیست 😉❤️
اوووو چه جالب ✌💞😻
❤❤❤
جچ : All My Books😐🖤
Me too
عالی بید:)🌊💙
❤