...........💔🥀
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
...........💔🥀
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
با اجازه ي كي ؟؟؟؟؟
حق نداري بري كي گفته داري ميري ؟
همين ك من گفتم اجازه نميدم بري
با اجازه خودم 😐💔
خودم😐💔
چجوری میخوای نزاری برم ؟😐💔
من برات مهمم ايا ؟
آره 😌
خب اگه بري خودكشي ميكنم :)
خب اگه بري خودكشي ميكنم :)
√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
نمرم 😄
نمزارم بره اصن غلط موکونه بره🥲😂باو ۲ روزه منصرف شده
---------------------٫٫٫٫٫٫٫٫---------
اولن با کی بودی شتر ؟ :|
دومن کی گفته مح منصرف شدم ؟ :٫
افرين :)
خداحافظ
نمد چه بگویم.....من الکی دارم نظر میدم...
علکیم خوبه 🥀💔
خب باشه
نروووو!!!چرا میری؟؟؟ یکم صبر داشته باش!!!
من را باش موخواستم بهش روحیه بدم😂😂اصلا من دیگه هیچ نموگویم
به این بدبخ چیکا داری دختر 😐😂💔
این اومده یه چیزی گفته😐💔 تازه این اولین کامنتو زیر پستم داده 😐💞
عب نداره درکش میکنم…دلش نموخواد بری🥲خب نرو دیگه!!
عب ندارد!! عشق است دیگر چه کنیم وقتی یکی را دوست میداری خون جلوی چشمانت را میگیرد