5 سال پیش 6 اسلاید 10 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (18)
  • آخه هرجا میرم میگن یانا خب منم اشتباه جواب میدم ابرو برام نمیمونه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂شوخی بود 😂😂

  • سلام شامپو هری خوبی 😂🤭میگما من به یه نتیجه رسیدم یا تو باید لقبتو عوض کنی یا من اسممو آخه هرجا میرم تو هستیی😂😂😂😂😂😂به دل نگیر 😂😂ولی بی شوخی باید یه قدمی برداریم 😂😂😂😂😂😂شوخی بود 😂🤭ولی جدی 😂😂😂😂

    • عیب نداره میتونن من رو هری صدا کنن🙂

    • نه بیخیال شوخی بود 😂😂

    • من میتونم لقب بزارم اره بهتره 😃

    • من یانی هستممم😂😂😂😃

    • بهتر شدالان😃😃😃😃

  • هرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییسسسسسسسییییییییییسییییییییییییییییییییییییی😨یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    • چی شده ریش مرلین 😐؟

    • کرم درونم فعال شده😐😂😂😂😂به همه ی سکته ریز وارد مینمایم

    • هاااااااااااااااااااااااکااااااااااااااااااااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااکتتکتتتتتتتااککاااااااااا

    • میزنمتا😐💔

    • 😌😝

  • وایییی قلبم اکلیلی شد🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
    دوست دارم عاجولییییبب🥺🥺🥺❤️

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.