5 سال پیش 6 اسلاید 40 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (75)
  • سلام عزیز دلم من میخوام کار اموز شم🙂🌸

  • سلام
    اسم :لیسا
    سن:۱۳
    وزن :۳۸
    فارسی بلدم ولی تابستو میرم کلاس زبان کره ای و انگیلسی
    کار اموز میشم

  • سلام من کمپانیم دیسبند شود شنیدم کمپانیتون خیلی خوبه منم کارموز میتونم بشم ؟
    اسمم آسانا
    اسم استیجم روسا
    وزنم ۴۶
    قدم ۱۶۸
    موقعیت دنسر کمکی و رپر اصلی
    رپم و دنسم خیلی خوبه
    گروهی میخوام باشم

  • من میخوام کاراموز شم
    اسم:ناریکا
    اسم استیج:جولی
    لقب:سوپرکَت
    سن:۲۱
    سن واقعی:۱۳
    موقعیت:مین ووکال،دنسر،ویژوال،رپر کمکی
    اگه میشه میخوام تو گروه باشم

    • جانمی🥳🥳🥳🥳🥳

    • یعنی قبولم میکنی؟واییییی چنگده من خوشحالم🤩

    • سلام عزیز من اکانتم پرید با اکانت قبلیم اومدم😘

    • یه سوال دیگه اینکه نیازه عکس برای خودمون انتخاب کنیم؟چون من دارم برای خودم

    • باشه حتما💕چقدر وقت دارم؟

    • آهنگمو نوشتم عزیزم💖💖💖

  • های من میخوام کارآموز شم
    اسم: ایناز
    اسم استیج: هانکوک
    موقعیت: رپر و چند سال هم کلاس دنس رفتم🙂

  • من میخوام سولوییست بشم
    اسم استیج:زودیو
    سن استیج:۱۳
    سن واقعی:۱۰

    • رها تویی؟😐💔

    • بچه ها رها دختر خاله ی منه 😐💔
      رها میخوای تو واتس اپ برام آهنگت‌ رو بزار

  • آلما جون اسمت میشه 앨마

  • صلوم موگم قصیه این کمپانی ها چیه من چند بار تو بعضی از تستا دیدم اما متوجه نشدم اوخه من تازه اومدم تو تستچی میشه لفطا توضیح بدی😐☺

    • میتونی سولوییست (عضو هیچ گروهی نیست و تک خوانه)یا عضو گروه(خودت میدونی دیگه😂)باشی کیوتم

    • اما اینجاب نگرفت؟😐

    • خب چیکار میکنن اینا اصن؟😐

  • من هستم

    • اسم،مشخصاتت رو بگو و نام کاربریت رو به کره ای بنویس اگه نتونستی به خودم یگو😘

    • راستی آلما جون بگو میخوای عضو گروه بشی یا سولوییست؟

    • عضو گروه لطفا

    • اسمم آلما و ۱۵ سالمه
      اسمم رو به کره ای نمیتونم بنویسم

  • اون کسی که لایک کرده لطفا زیر تست تبلیغ یک کاربر عالی 🤩 کامنت بذاره ممنونم 😘

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.