5 سال پیش 11 اسلاید 6,870 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (16)
  • واو پشمام فقط اسلای اخررررر🥵

  • اون عضو پنجم بلک پینک نمیمیره.وای جی میندازتش بیرون یا یه همچین چیزی
    کلی پستت عالی بود❤️

  • تولدت مبارک 🍡

  • بچه ها میگم ساسنگ فن ینی چی؟ من نیو آرمی هم یکی بم بگه😅

    • معنیش اینه که فقط طرفدار یکی از اعضا باشی و به بقیه هیت بدی

    • نخیر اون سولو استن بودنه که تو گفتی، ساسنگ یا همون پاپاراتزی یعنی مثلا همش آیدلو دنبال میکنه و بهش زنگ میزنه و کلا براش آرامش نمیزاره

    • ساسنگ یا همون پاپاراتزی یعنی مثلا همش آیدلو دنبال میکنه و بهش زنگ میزنه و کلا براش آرامش نمیزاره
      همیشه مزاحمش میشه مثلا شاید بتونه آدرس خونه ی اون ایدلم پیدا کنه
      بعدشم کامنت پایینی اشتباه گفتی اون میشه سولوییست بودن

  • عکس پستت چه آرایش غلیضی داره
    آدم یاد دوران کودکیش میوفته که مامانم با کرم سمین بعد حمام صورتومو کرم میزد

    • 😂😂😂😂😂😂

  • فالویی بفالو

  • عضو پنجم بلک پینک میون بوده که قبل دبیو گروه رو ترک می‌کنه و عضو جی آیدله

    • انو میدونم ولی یه فکت هست که میگه بلک پینک قبلا 5 عضو داشته و عضو پنجم قبل دیبو مرده

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.