سلام. من یک بلینکم و اومدم تا داستان ارزوهام رو براتون بنویسم. لطفا نظر بدیدوبکید خوشتون اومده یا نه
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام. من یک بلینکم و اومدم تا داستان ارزوهام رو براتون بنویسم. لطفا نظر بدیدوبکید خوشتون اومده یا نه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالیهههههههه خیلی خوبه من یه بلینکم و عاشق بلک پینکم 💖🖤💖🖤💖🖤💖🖤
♥♥♥♥♥♥♥♥
عالییی❤
ممنون😘
خسته شدم. چرا پارت دو منتشر نمیشه؟ 😂
ادامه بده خیلی منتظرم آرزوی منم همینه کاش این آرمی ها بیخیال شن من هر وقت دارم آهنگ بلک پینک گوش میدم بابام آرمی هست داد میزنه صداشو قط کن خیلی بده
ممنون. منم از دست ارمی ها خسته شدم. سه چهارم دوستام ارمی اند😭
ببخشید ولی ارمی ها باهم فرق دارن. به هر حال نمیخواستم ناراحت بشی ولی این یهواقعیت هست. و این درسته که همه ی طرفدارها این ارزو رو دارن ولی من داشتم درباره بلک پینک مینوشتم.
واقعا ببخشید اگر توهین شده ولی ارمی با ارمی فرق داره
ادامه بده کیوت