5 سال پیش 6 اسلاید 56 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (35)
  • خیلییییی‌بیوگرافی‌تاثیرگذاری‌بود😐😂💛

  • بسی جالب و عالی و آموزنده و مفید😐👌✨

  • ♥️انسان بودن خیلی حرفه خیلیا فقط زاهرشون انسانه متاسفانه
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

  • الکی وقتم تلف شد 😂😐😐ایسگای جذابی بود باریکلا👌🏻😑

  • ایسگاه زیبایی بود 😂🥂

  • و منی که با ذوق خاصی پام رو به این تست گذاشتم 🙂😂
    خیلی‌ هم عالی 😂💫

    • عا راستی یه چیزی خیلی وقته میخواستم بگم گفتم شاید خوشت نیاد بپرسم:/✋🏽
      اینکه....
      ن من اسم تورو میدونم....فک کنم توام اسم منو نمیدونی:/
      پس....
      اسمتو بگو:/
      اگرم دوس نداری اسمتو بگی درک میکنم یه لقب یا اسمی که باهاش بتونم مخاطب قرارت بدم:/🧃

      اسم خودم ایداس اعضای اکیپ بهم نخودی یا نخودی اعظم هم میگن:/🧃✨

    • اسمم که فاطمست
      نه مشکلی ندارم فقط تو تستای خودم خیلی راحت نیستم :| کلا اونجا فازه ممنون و مرسی داره نمی‌دونم چرا😐😂 تستای بقیه راحت تره انگار
      راستش اسمت رو میدونستم یعنی برام سوال شده بود بعد رفتم کامنتای تستای اکانت قبلیت رو خوندم بعد فهمیدم 😐😂اما قسمت نخودیش رو نمی‌دونستم •~•

    • تستای بقیه به صورت ناشناس میایو میری ولی تستای خودت اکثرا میبینن:/🧃
      عاو=]🌫️
      پس اسممو میدونستیی=)
      خب از خودم میپرسیدی فرزندم:/✨

    • آره یه جورایی
      بلیی😂
      میخواستم اما خب آدم خجالتی ایم روم نمیشه خیلی از کسی چیزی بپرسم 🥲

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.