5 سال پیش 13 اسلاید 161 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • سیلام عشقم باز من اومدم زر بزنم😂💔
    رمانت که عالیه خودتم بیستی
    راستش امسال تیزهوشان دارم و کلا میدونی دیگه استرس و این حرفا البته چون خیلی وقته تستچی نمیومدم یادم نمیاد چن سالته ببخش😐💔
    واینکهاگه این کوفتی رو منظور تیزهوشانو بدم گمشه بره هر روز میام باهات میحرفم 💓🙂
    بعد هیچی دیگه اسمم الناس💜🍕

  • و منی ک از دوسال پیش نخوندم داستانو باید پنجاه قسمت برگردم به جوونیشون😐

  • عالی بود بهاریییییی😘👏
    الان فصل 2 تموم شد؟
    چقدر زود به فصل 2 قسمت 20 رسیدیما
    یادش بخیر من حدودا از اولای داستان بودم اون اولا که این اتفاقا مال خوابت بود 🙂😔✌️یادش بخیر واقعا

    • 😢یادش بخیر 😢
      الانا که عجق وجق خواب میبینم خودمم نمیفهمم دارم توش چیکار یمکنم😂

  • بهااااااار
    رمان زندگی جدید من رو یه سال پیش نوشتی «پشمام»
    ولی بازم داری پر انرژی ادامه میدی
    تو و شایان بهترین نویسنده تستچی این😂😘

  • عالی بود

  • عالییییییی بود بهار مثل همیشه💜

  • عرض سلام و ادب خدمت حاجی😂❤️

  • عاجو عالی بود ترکوندی😍💃🏻❣💗😐😂
    فقد چر الان دری با نیمه کار گذاشتن این رمان منو دو دستی خفه میکنی؟!😐😂😪😖
    منم داییم که میریم خونشون طبقه سه هس سوار اسانسورش که میشم سر گیجه میگیرم با پله میرم باید پله هارو دو روز تحمل کنم😐😂
    از مدرسه چه خبر چه میکنی باهاش :')':😂
    اونجا خعلی باحال بود که گفتی بچه قد جدت سن دارما خدایی خعلی حال کردم دلم میخواست عینهو خر بخندم😐😂عشق بود جمله‌ت😐😂💃🏻😁
    نمد چر خوشم میاد خدمو خر صدا کنم 😐😂💃🏻😁تو دوست داری خدتو چی صدا کنی ویا فرض میکنی😂😂😐💃🏻😁😂😂😂😂

    • والا من که بین دوستای دبستانم به اسم اجنه معروف بودم😂 یهویی پشت‌سرشون ظاهر میشدم😂 هم اونا یه جهش صد متری میزدن هم من از خنده میوفتادم زمین😂

    • وووییی خدانکشت که الهی خدم بکشم😅😂🔪♥

    • یبار سعی کردم نتونستم خودمو بکشم تو بیا شاید تونستی راحتم کنی😂

    • من تورو میکشم تو هم منو😂
      آدرس بده تا بیام😉😄

    • بیا کنار شیرینی توحید 😂در خدمتیم😂 فقط شیرینی بگیر چون میخوام چایی بزارم😂😂

    • بش 😂😈
      🎂🎂شیرینی نبود جاش دوتا کیک گرفتم🙌😋

  • عالیییییییییییییییی بود بهار 😍😘
    داستانت جزو قشنگ ترین داستان هایه که خوندم

  • عالی بود بهار😍
    تو داستان نوشتن مهارت خیلی خوبی داری واقعا

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.