5 سال پیش 11 اسلاید 168 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (28)
  • من گیج شدمم

  • مگه کاترین همون کلارا نیست؟مگه کلارا همون کیتی نیست؟؟

  • مرسی عالی بود خیلی باحال شد😍🙌🔪😂
    انگار دارم زندگی خدمو میخونم که یکی اومده زندگیمو رمان‌شو نوشته😪😫😂🔪💔😐😐😐
    اسلاید 5 حرف دلم بود خوشحال بودم میتونم حرف دلمو بهتر بفهمم😁😍😘💔💔🔪😅😂
    ببخشید چرت و پرت میگم و مرسی که تو هم چیزی نمگی😘♥👑💜
    عاجی بهار مرسی که هستی ایشالله زندگی خوبی داشته باشد و بمونی برامون😍💕😘♥

    • ممنونم که نظر دادی والا دلم گرفته کسی حرفی نمیزنه😔

    • شرمنده دو هفته قبل کامنت داده بودم برا همین تست منتشر نشد منم که داغون بودم دیگه الان گفتم بیام کامنت بدم دلم برات تنگ شده بود🥺💗

    • وااای پارت جدید اومده من رفتم در گور😁😁🙈🙈😂😍😍💃🏻💃🏻💃🏻🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️😱😱فازم چیه میدونی آیا؟!😂😂😐

    • 😊😊😊❤

    • خیر نمیدانم😂

    • اشکالی نی😁😂

  • بهار میشه لطفا بره با جیمز اخه کای هم حقشه دیگه یه عمر یه زندگی دروغین برای کلارا ساخته ولی برای یه مدت کوتاه💔
    لطفا کسایی که باهام هم نظر نیستن نیان زیر کامنت با خاک یکسانم کنن🤕🙏

    • یچی توی پارت ۲۰ نوشتم فقط برو بخون😂 خودم دو دل شدم والا😂

  • پا این حس مسخره رو پاکش می کنی یا میام توی خوابت😡😡😡 از الان گفتم نگی نگفتی😡😡😠😏 اخه این چه حسی اگه کای بفهمه چی🥺😟 یعنی میخای دوباره جداشون کنی 🥺🥺🥺کای بره دیگه برنگرده 🥺🥺🥺🥺🥺 اگه این اتفاق بیوفته این بار نمیام تو خوابت می کشمت😁😉😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

    • والا خودمم نمیدونم دارم چیکار میکنم😂😂 هروقت فهمیدم میگم😂 فقط بگو چشکلی وقتی اومدی توی خوابم غریبی نکنم😂😂

    • فعلا منظر پارت بعدم وقتی امد یه نتیجه گیری میکنم بیبنم بیام یا نه🤔😌😊😉 اگه میخواستم بیام بهت خبر میدم 😁😁☺😊😉😂

    • آقا میای یا ن میخوام چایی بزارم😂

  • دوستان قراره گوشیم رو کاملا ریست کنم هی از طرف گوگل پلی داره واسم پیام میاد و دیونم کرده... به مدت چند روزی نیستم امید وارم سریع بتونم به موقعیت قبلیم برگردم 😢 (اطلاعاتمو برگردونم)

  • صفحه ۱۰ خیلی احساسی و قشنگ بود...🥲

  • مثل همیشه عالی بود
    نمیدونم چرا ولی دلم میخواد کلارا و جیمز یه مدت همینطوری بمونن خوشم اومد از شیپشون(همه با چوب و چماغ به دنبالش میفتند)ولی بعدش دوباره بره با کای ولی یکم با جیمز باشه🤕

  • ببببببببببببهههههههههههااااااااااااارررررررررررررر🤬
    به خدااااا اگه این حس مسخره کلارا نسبت به جیمز رو از بین نبری از صفحه روزگار به صورت 124 روش سامورایی محوت میکنم 🤬😠

    • خداروشکر کلاسای دفاع شخصی رفتم😅😂

  • 3 دقیقه پیش اومد

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.