10 اسلاید امتیازی توسط: p.m انتشار: 3 سال پیش 8,737 مرتبه انجام شده گزارش ذخیره در مورد علاقه ها افزودن به لیست

آیا میدانستید که طبق گفته های کهن، هر انسانی عنصر وجودی و روح خاص خودش را دارد که آن عنصر نقش تعیین کننده در رفتار و اخلاق و اعمال و حتی آینده آن شخص دارد؟ این عنصر ها میتواند عنصر خاک ، هوا، آب و یا آتش باشد. حالا چگونه بفهمیم که عنصر وجودی ما چیست. برای این کار، روانشناسان آزمایشی را طراحی کردند که میتواند این موضوع را برای شما معین کند و حالا ما هم همین آزمایش را همین جا انجام میدیم .لایک و فالو فراموشتون نشه مهم : دقت کنید که این فقط یک تست هست و بر اساس جمع امتیازات شما مشخص میشه ، اگر می خوایید به صورت قطعی از عنصر درونیتون با خبر شید باید به متخصص مراجعه کنین .



لینک کوتاه

توجه!

محتوای ارائه شده در این سایت توسط کاربران تولید می شود و تستچی نقشی در تهیه محتوا ندارد بنابراین نمایش این محتوا به منزله تایید یا درستی آن نیست. مسئولیت محتوای درج شده بر عهده کاربر سازنده آن می باشد.

  • جهت اطلاع از قوانین و شرایط استفاده از سایت تستچی اینجا را ببینید.
  • اگر محتوای این صفحه را نامناسب یا مغایر با قوانین کشور تلقی می نمایید می توانید آن را گزارش کنید.

سایر تست های سازنده

نظرات بازدیدکنندگان (6)
  • imageP͜͡o͜͡★m͜͡i͜͡
    ★مِلؤدئ‌مَن★

    عنصر وجود و روح شما آب است. کسانیکه عنصر وجود و روح آنها آب است، صلح و آرامش خیلی زیبایی را درون خودشان دارند. به خاطر همین انها خیلی برخورد دوستانه ای دارند و راحت تکیه داده زندگی را دنبال میکنند. اگر شما عضو این گروه هستید، شما بینهایت قابل اعتماد ، با فهم و دلسوز هستید. شما فقط یک خورده تنبل و بد

  • imageGwenda Romanoff
    خواهر کوچیکه ناتاشا

    حق بود

  • عنصر وجود و روح شما آب است. کسانیکه عنصر وجود و روح آنها آب است، صلح و آرامش خیلی زیبایی را درون خودشان دارند. به خاطر همین انها خیلی برخورد دوستانه ای دارند و راحت تکیه داده زندگی را دنبال میکنند. اگر شما عضو این گروه هستید، شما بینهایت قابل اعتماد ، با فهم و دلسوز هستید. شما فقط یک خورده تنبل و بدبین هستید که فقط سعی کنید زیاد نشود.

    من آتیش و باد رو بیشتر دوست دارم اما اینم خیلی خوبه
    تستت جالب بود لطفا به تست من هم سر بزن

  • image𝙎𝙖𝙢𝙞𝙣
    𝘗𝘰𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘥

    عنصر وجود و روح شما آب است. کسانیکه عنصر وجود و روح آنها آب است، صلح و آرامش خیلی زیبایی را درون خودشان دارند. به خاطر همین انها خیلی برخورد دوستانه ای دارند و راحت تکیه داده زندگی را دنبال میکنند. اگر شما عضو این گروه هستید، شما بینهایت قابل اعتماد ، با فهم و دلسوز هستید. شما فقط یک خورده تنبل و بدبین هستید که فقط سعی کنید زیاد نشود.
    عالییییی بود👍👍

  • عالی بود 😉😊

برای ثبت نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید.