2 سال پیش 28 اسلاید 10,099 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (93)
  • به شما تبریک می گویم چراکه کودک درون شما سلامت است.

  • این کامنت فقط برای اینه که بدونی..
    '𝑳𝒐𝒈𝒂𝒏 از این جا عبور کرد ☆
    و یه چیز دیگه هم که میخوام بدونی اینه که:
    به تلاشی که برای هدفت میکنی، افتخار کن! چون شخصیت تو، زندگی تو، موفقیت تو و حال خوبت به همین تلاش بستگی داره...🌱 ️
    راستی، اگه شد یه سرم به پست "ترسناک ترین نقاشی های تاریخ" من بزن، شاید خوشت اومد 🤍

  • شبانه شعری🌚
    چگونه توان نوشت📜
    تا هم از قلب من سخن بگوید،
    هم از بازویم؟🤍🫀
    شبانه🪐💫
    شعری چنین✨⏳
    چگونه توان نوشت؟🖇🌷
    خسته نباشید🥹🫂
    بسیار عالی بود:)

  • کودک درون شما بیمار و ازرده است و باید براي بهبود شرایط زندگی تان تلاش کنید

  • من هنوز با کودک درونم حرف میزنم
    احساس میکنم در بعضی اسلاید ها اشتباه شده...
    یعنی اینکه با والدینم احساس صمیمیت میکنم.
    یا مستقیم به بقیه جواب رد میدم یا دیگران رو در هنگام خطا مسخره نمیکنم و یا از عصبانیت خودم خجالت نمیکشم و ...
    نشون میده کودک درون من بیماره؟؟؟

  • ♬♪شهرو چراغون کنین♪♬
    ♬♪ستاره بارون کنین♪♬
    ♡☆خبر داری یه قرعه کشی تو تستچی راه افتاده☆♡
    ✦✧که جایزش1.000.000 ا✧✦
    (^_-)و فقط با دادن ۱۰۰ امتیاز یه شانس میگیری(^_-)
    ^_^یادتون نره که فقط تا سشنبه هفته دیگه وقت دارین^_^



    ∆ادمین فرشته پین؟∆

  • درصورتی که نمره شما در این ازمون ۱۴ و کم تر از آن باشد: کودک درون شما بیمار و ازرده است و باید براي بهبود شرایط زندگی تان تلاش کنید .

    درصورتی که نمره شما در این ازمون بیش تر از ۱۴ باشد: به شما تبریک می گویم چراکه کودک درون شما سلامت است.

    تعداد پاسخ صحیح14
    تعداد پاسخ غلط14
    درصد صحیحشما به 50% درصد سوالات پاسخ درست دادید

    من هنوز 12 سالمه😂😂😂

  • به شما تبریک می گویم چراکه کودک درون شما سلامت است.

    تعداد پاسخ صحیح 21
    تعداد پاسخ غلط 7

  • نتیجه

    درصورتی که نمره شما در این ازمون ۱۴ و کم تر از آن باشد: کودک درون شما بیمار و ازرده است و باید براي بهبود شرایط زندگی تان تلاش کنید .

    درصورتی که نمره شما در این ازمون بیش تر از ۱۴ باشد: به شما تبریک می گویم چراکه کودک درون شما سلامت است.

    تعداد پاسخ صحیح15
    تعداد پاسخ غلط13
    درصد صحیحشما به 54% درصد سوالات پاسخ درست دادید
    ولی ظاهرا داره به چخ میره ها🗿💔ولی من هنوز سنم کمه خودم کودک درونم🗿💔

  • همچیش برعکسه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.