بگید تو کدوم دسته اید؟!
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بگید تو کدوم دسته اید؟!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دسته ۳
دسته سسسسوووم
بنده عضو دسته سوم هستم
جزو دسته ی سوم🥺🥲
دسته سوم بیدم😌
من فقط بخاطر تهیونگ هوارانگو دیدم و تهیونگ توی قسمتای اول نبود😐
منم هی دنبالش میگشتم🚶
یعنی وقتی یهو تهیونگ پیداش شد داشتم بال درمیاوردم🙂😂🚶
و خیلی هم دلم میخواد دستم به کارگردان برسه...
به آرو حسودیم میشه 😐😐😐😐😐🚶🚶
چرااااا ارو که خیلی خوبهههه خداروشکر عاشق تهیونگ نشد
دسته ۳
من دوبار گریه کردم سر مرگ وی😭
جزو دسته ی خودم ساز:
اونایی که توی کل سریال فقط منتظر دیدن تهیونگ بودن😂🤍
و وقتی تهیونگ توی سریال کشته شد یه ماه عزای عمومی اعلام کردن💔🤧
راست میگیا کم نشونش دادن
هوم😐💔
منم عررررررررررررررررررررررر 🤧😭
بنده هم همین طور
من از دسته سومم😂😂✌
👍♥