5 سال پیش 6 اسلاید 78 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (16)
  • از نظر من خیلی هم با استعدادی نقاشی خوشگلیم کشیدی 😊
    منم با نژاد پرستی مخالفم 😤یکی از اخلاقای عجیبمم اینه که هیچوقت از کسی بدم نمیاد سعی میکنم همه رو دوست داشته باشم و سریع با بقیه ارتباط بگیرم 🥰😂
    وراستی فالوت هم کردم ازت خوشم اومد 🤭😂❤️
    روز خوبی داشته باشی 🌹☺️

  • ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • هیچکدومشون عجیب نبود عادیه مخصوصا اون نژاد پرست نبودنت
    جچ : هر انیمیشنی میبینم دلم میخواد مثل شخصیت اصلی بشم🥲🖤💚

    • واقعا یعنی در سطح نرمالم اخه خیلی از بچه هامونم میگن در سطح نرمال نیستم

    • اونا در سطح نرمال نیستن باو😶😂✌

  • خب من از گل ها بدم میاد
    از آفتاب هم بدم میاد دوست دارم هوا همیشه ابری باشه جوری که آسمون سیاه بشه
    از شلوغی خیلی بدم میاد

  • تو چه عجیبی ولی از نوع خوبش😊
    هرکی گفتع بی اتعدادی خودش بی استعداده

    • ممنون ول خب من استعدادمو پنهان میکنم چیز خاصیم نیت به این حرفا عادت کردم

    • آهان مرسی گفتی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.