5 سال پیش 6 اسلاید 51 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • آجی میشی

  • میای دوس شیم من مریم هستم ۱۲ سالمه

  • اجی میشی من ۱۳ سالمه

  • عاجی میشی ؟
    اسمم آرمیتا هست و ۱۷ سالمه 🙂💜

  • اسمم درسا هست، مث تو 14 سالمه متولد 16 اسفندم 😘 بایسم تو بی تی اس شوگا تو بلک پینک جیسو تو ایتزی یجی تو استری کیدز هیونجین و فن ایو و تی اکس تی هم هستم 😂💔 لقبام:رو مخ، کیوتی، جین مونث، و یونجی(دوستان میگن خیلی شبیه یونگی هستم😊💔) رنگ مورد علاقم :سیاه و سفید و بنفش
    کتاب زیاد میخونم ولی بیشتر فانتزی درس منم خوبه معدل ترم اولم 20 و معدل ترم دومم 19/90😊😅
    چیز دیگه ای واسه گفتن ندارم 😛
    از اشناییت خوشحالم اجود💜😘

  • 😘😘😘

  • عالی بود😻❤
    سوگند ۱۲ ساله
    بایستم تهیونگ/یجی و لیا/جیسو
    فن گروه های ایتزی بلک پینک و بی تی اس
    بهم میگن سوگی ولی دوس دارم سویونگ صدام کنن

    • مرسی عزیزم 😍🥰❤😻😘
      اها❤❤❤❤😻😻❤❤❤
      خب پس من سویونگ صدات میکنم 😁
      مرسی اجی سویونگ❤😻😘

  • خوشبختم عاجی کیوتم🙃💜

  • خوشبخت هستم
    اسم :پریام
    لقب :پرنیا و اون یکی کیوتی
    دختری کیوت و خوش خنده و مهربون و یک کوچولو عصبی اگه کسی رو مخم بره کلا بگم به فنا رفته این که عصبی کنه یا زیادی به روانیم دیگه دنیا دنیا رو بازمین یکی میکنم من دخی مهربونی هستم اما زیادی برن روی مغزم همینشون میشه من عاجو آیسا رو دوست دارم خیلی حاضرم من بمیرم اما اون چیزیش نشه اسمت ستایش چه اسم قشنگی من میتونم چشم عسلی صدات کنم خوشگلم راستش وقتی مردم اون روح من رو ببین بهم لقب شیطان رو میدن یک دختره به من تیگه انداخت هیچی نگفتم مشتزدم دیوار خونم

    • منم همینطور عزیزم ❤⭐
      تقریبا منم همینطوریم وقتی یکی بره رو مخم ... به فنا میره 😄
      وایی خدانکنه چه فداکار 🥺🖤😘
      مرسی عزیزم 😍اسم تو هم قشنگه..
      اره عزیزم هرچی میخوای صدام کن 😋❤🖐🏻
      چرا حرف از مردن میزنی خدانکنه 🌑🥺... براچی لقب شیطان 😅
      خودتو اذیت نکن گلم 🥺🖤 اونو میزدی بجای اینکه مشت بزنی به دیوار 🖤🥺

      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      خوشبختم اجی پریا ❤😘😍😋🖐🏻

    • اجی آیسا قربونت بشه پرنیا خودمی😘😻

  • همتونو میکشم که به بایس میگید بایست😑🥲🦵🦵👋
    اینجوری bias بفهمیییددددددددددد

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.