5 سال پیش 15 اسلاید 696 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (25)
  • تو جزو دسته ۴ هستی دارلی روحیه ای:
    اهل‌دوست‌و‌رفیق به‌خانواده‌وابسته‌نیستی نه‌گفتن‌رو‌بلدی بازیگوش لحباز باحال خوش‌بگذرون‌ و قوی
    خوبی ها : مستقل هستی و میتونی بگی نه و دوستای خوبت باعث شادیت میشن و قوی هستی
    بدی ها : خانوادت رو کمتر از بقیه حالت ها دوست داری و دوستای فیک دور و برت زیادن و سعی کن کمتر بازیگوش باشی

    عالی و کاملا درست ممنون 💜💜💜🤗🤗

  • من جزو دسته چهار شدم از کجا فهمید من این هستم😊😊😊

  • تو جزو دسته ۴ هستی دارلی روحیه ای:
    اهل‌دوست‌و‌رفیق به‌خانواده‌وابسته‌نیستی نه‌گفتن‌رو‌بلدی بازیگوش لحباز باحال خوش‌بگذرون‌ و قوی
    خوبی ها : مستقل هستی و میتونی بگی نه و دوستای خوبت باعث شادیت میشن و قوی هستی
    بدی ها : خانوادت رو کمتر از بقیه حالت ها دوست داری و دوستای فیک دور و برت زیادن و سعی کن کمتر بازیگوش باشی
    دقیقاااااا😐
    عالییییییییییی‌بود

    • منم دقیقن اینطوریم و اینم واسم اومد😑😹

    • چون همه دهه هشتادیا معمولا اینن اگر شما گزینه هایی که نیستین رو بزنین پاسخ دیگری میاد

    • ممنونممممممم😍🥰🥰🥰😘😘😘😘😘

  • من جزو دسته ی ۴ قرار گرفتم همش درست بود فقط ببخشید میپرسم دوست فیک چیه یعنی کیه؟؟

    • یعنی دوستی که تظاهر میکنه واقعیه و واقعا دوستت نداره
      ممنونم که نظر دادی💜💜

    • آها ،خب من همچین دوستی ندارم😁ولی فکر کنم برم ببینم دارم یا ندارم🙂ممنون گفتی💞💕

    • آها خواهش میکنم 🔥💜

  • من جزو دسته ی 4 شدم همش درست بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.