حرفی ندارم برنم بریم سراغ تیت😁✌ناظر به جان خودم هیچی ندارم برو تایید بزن😁✌
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
حرفی ندارم برنم بریم سراغ تیت😁✌ناظر به جان خودم هیچی ندارم برو تایید بزن😁✌
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تو همشون یه مایکل جکسون رو داره
جا خالی دادن گادی🗿🤝
عالی بود❤️👌❤️👌
ج چ:چرا در بعضی انیمه ها یک شخصیت هست که صورت هیکلی و پسرونه داره ولی دامن و آرایش داره صداشم کلفته😑
ج چ: کاراکترای ژانر : شونن مث ناروتو یا استا حتما باید یبار از روی شکست و ضعیف بودن یا قوی نبودن کافی گریه کنن
ج چ= رنگ موهاشون و رنگ چششون هیچوقت عادی نیست
من انیمه نمیبینم
اسلاید ۲ بخاطر اینه که منحرفا خوششون نشه😹💔
انیمه های کمدی
چ :.....
بیشتر انیمه های ورزشی که دیدم کاپیتانشون یه جاشون اسیب دیده بود😂
وای اره😂یا مثل هایکیو تیمشون داغون شده بعد چندتا بازیکنی که انیمه درباره اونهاس وارد اون تیم میشن اصلا تیم ۱۸۰ درجه عوض میشه😐✌🏻