5 سال پیش 6 اسلاید 310 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • کونیچیوااا😁راستش میدونستم تازه ها کجاست ولی همینجوری زدم رو تست😑اما سر آخرین تست....
    کی همه انیمه ها رو شناحت؟؟؟؟ میدونین ردیف اول از سمت چپ اولی( چشمه توش قلبه رو میگم)کدوم انیمست؟؟؟ فوجوشی ها و فودانشی ها بیان بگن😅🤧

  • اقا خاطرات بعد بگو کودک دچه خاطراتی ،بزار بگم یکی رو=
    شمشیرش(سیخ های اهنی) برداشت. به سوی جنگل راه افتاد(باغ). دنبال اجنه و ارواح بود. ناگهان سیمرغی(شاهین) را دید که رو زمین فرود امد.تورش(پارچه(اصلا بهش نخورد فقط کاری کردم در رفت)) را روی ان انداخت.تا امد ان رابگیرد،سیمرغ ، زور زیادش در رفت. بیخیال پرنده شد و به راهش ادامه داد.ماری بزرگ(ماره خیلی کوچولو بود (فکر کنم بدونید تو مازندران توی باغ ها مارا چقدر هستن))را دید.با سنگی کشتش(باور کنی نکنی کشتم بدبختو)
    بعدشم در رفتم،دیگه جانمیشه تا همشو بگم

  • تا تستتو دیدم یادم افتاد دیگه تازه ها نداریم اون بالا😂😂😂

  • ج چ:اینقد فعاله که بعضی موقع ها به کارام شک میکنن😂😂😂😂(بله من یه پا گوجوم توی خانواده😂😂)

    • منم یه یاتو + کاکاشی + وانیتاس + دازای + چویا + کنما + شیکامارو ام

    • حالا اینقد قاطی هم لازم نیست😂😂
      ولی منم یه رگ یاتویی درم رو پولام خیلی حساسم😂😂
      کلا پول دوستم😐😐😂😂

    • نه میدونی...منظورم روی هات و خل شونه
      یاتو و دازای و گوجو رو دیدی
      اونطوری

    • اها اون حالت منظورته...اونجوری همیشه نیستم ولی بعضی وقتا ...

  • فعاله
    راستی دیروز تولد کونیکیدا بودا

  • همسر نابغه و جذاب منی🥺😌🤤😍😎
    ج چ : من خودم یه کودکم که به سارای درون توم فعالیت داره😐😂

  • من کودک درونم اتشفشانیه😹🔮

  • پارت بعد حماقت ملانی رو کی میزارییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟

    • دارم مینویسم
      میخوام چند تا پارت با هم بزارم

    • ایول😃😃
      پس زودتررررررررر💕

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.