5 سال پیش 6 اسلاید 60 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (35)
  • حاجی برندگان مسابقت و اعلام نکردی موهام سفید شد😐یا اعلام کردی من خبر ندارم😐

  • عه سلام 😐
    قوقولی‌قوقوقوقولی‌قوقوقوقولی‌قوقوقوقولی‌قوقوقوقولی‌قوق 🕊️
    خب اکیپ قبلی هنوز پا بر جاستو دلمون برات تنگ شده بود 😐💕
    اگه خواستی بپیوند 😐🚬

    از طرف. باران 🦀😐

  • مش یوسف دو ماه نبودی نگرانت شده بودم البته اگه بشناسی برادر من 💔

  • هه سلام حاجی😂😂شناختی یا بیشتر بگم؟😔😂😂وللش مین سوکم👩🏻‍🦯انتظار ندارم بشناسیا،ولی امیدوارم منو یادت بیاد😐😂👩🏻‍🦯

  • عررررر چنقدر زیبا😍😍😍😍😍

  • به داش یوسف چطوری اصن مارو یادت میاد 😐💔🔪من هانیه ام یکی از اجیای هاکان شناختی😐💔🔪چخبر داداش راستی ادیتت خیلی خوشگل بود گذاشتم والپیپرم😐💔🔪

    • ممنون
      یه چیزایی یادم اومد
      واقعا گذاشتی والپیپر😅 فکر نمیکرم ادیتم انقد خوب باشه

    • فک نکن مطمعن باش که خوبه 😐💔🔪دیگه چخبر حاجی 😐💔🔪

    • سلامتی
      میگذرونیم دیگه

    • هوم میگم یوسف شاد داری؟

    • نه ندارم

    • اگه داشتی میتونستم ایدیمو بهت بگم باهام اونجا حرف بزنیم

    • عه چه بد
      روبیکا نداری؟

    • داشتم ف ی ل ت ر شدم😐💔🔪

    • خب تو دان کن شادو من ایدیمو بهت میدمZzzzzzkdhاین ایدیمه

  • باحال بود 😐💙💜فن بوی بلک پینیکی؟

  • برگام زده ی ساعت پیش مننشر شده😂
    راستی ادیتت هم خیلی خوب بود باریکلا👀✨💛
    میگم یوسف...
    اینروزا خیلی ایموجی پوکر فیس میذاری
    چیزی شده داداش؟!

    • نه هیچی نیست فقط یکم این چند روز بی حالم😐😂

    • قشنگ درکت میکنم یوسف😐
      اون‌موقع هم ک هی بچا اکیپ گیر میدادن ک چرا نمیای کلا حال هیچی رو نداشنم😐💔
      ایشالا ک این موده برای تو زودتر از من تموم شه (کلا فاز مزخرفیه😐💔😂🚶)
      راستی
      تابستان خود را چگونه گذرانده ای؟!😐✨😂

    • واقعا فاز مزخرفیه

  • یووو نایس
    (دلت برا من تنگ نشده بود ؟ 😂😂😈💔)

    • ممنوووون😃💛
      من دلم برای همه کاربر های تستچی تنگ شده ولی...


      به جا نیاوردم🙁🙁

    • زااارت 😐💔😂

    • هعی ...
      اوکی :)

    • عههههه
      خب معرفی کن🥺

    • خببب
      منننن
      میومدم تو و مینه سوکا رو اذیت میکردممم
      تو تستاتون پلاس بودم
      و
      همین

    • هی هی وقتی نیستمم دارید دربارم حرف میزنید؟😂عجب انسان خوبیم من😔😂

  • قشنگ بود😐

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.