😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐 صادقانه جواب بدید 💜💜💜
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐 صادقانه جواب بدید 💜💜💜
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
۱,عالی
۲,شوگا (بایس بنده)
۳,🤣😭😐
۴,بیشعور
۵, سه سال
۶, ران بی تی اس،فراتر از ستاره،هوارانگ
۷, نه
۱:عالی
۲:جانگ کوک(بایسم جانگ کوکه)😐
۳:😃🤾♀️😐
۴:ف.ا.ک
۵:یک سال
۶:هوارنگ و یذره رانه بی تی اس
۷:آره
ج چ:هر وقت میبینمت میمیرم کیوتم😍🥰😍
۲)چه دلیلی داره بدم بیاد؟
۳)😐🤪🤣
۴)ا.ح.م.ق
۵)یه سالی تقریبا میشه
۷)نه باور کن نخردم😐
میصی ✨😻
1 : خیلی خوشگلی و وقتی کیوت میشی دلم میخواد بمیرم🥺💜
۲: حاظرم قسم بخورم هیچکی من اوایل عاشق جیمین بودم ولی بعد دیگ بایس ندارم عاشق همشونم
۳:🥺💜😐
۴: گاو
۵: نمیدونم حساب نکردم😐💔😂
۶:هوارانگ و ران بی تی اس عاشق این دو تا شدم😂😂😂🥲ولی برا هوارانگ ...
۷:ن بخدا😐🥲😂
اوه 💛😐👍🍦🍇👇😸
تنها شرکت کننده✌🤣😌💜