ببخشید کمه جدیدن خیلی حالم بده 💔💔💔
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ببخشید کمه جدیدن خیلی حالم بده 💔💔💔
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اگه اینجوریه منم تا حالا ۳بار رفتم فن ساین از همه اعضام امضا دارم با همشونم عکس گرفتم ۷ بارم رفتم کنسرت تازه ۱۱ ساله که آرمیم بی مزه هم خودتونین😐(سم خونتون نیفته)
چرا اینا ما رو خر فرض کردن؟😒یعنی پیش خودشون فک نمیکنن هیچکس باور نمیکنه؟
اینا چیزی نیست تو گوگل پلی طرف نوشته من خواهر نامجونم اومدم ایران فارسی یاد گرفتم چون ایرانو خیلی دوست داشتم😐😂
منم یه جمله سمی بگم
اقا منم 10 ساله که ارمیم
(خودم میدونم بی تی اس هشت سالشه فقط محض ....
اقا سم خونتون نیفته دیگه )
خدا شفا بدع :/ خدایی فازشون چیع میدونن هیچکی باور نمیکنع بیخودی میگن 😐🧀-!
آره بابا🍧
آقا راست میگن بیچاره ها منم 100 بار رفتم کنسرت آنلاین😂😐
خوش گذشت 😋🍡
زشته غلطه بده نکنید خواهش میکنم چقدر ما رو بچه میدونن:/
تو چی میگی