5 سال پیش 10 اسلاید 2,840 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (61)
  • راستش درمورد تستت من همشو همین الان فهمیدم

  • ج.چ

    اگه حکومت ایران دستم بود اما گفت فقط توانایی که دنیای دیگه نمی داره میره میکنه اینجور چیزا هم همینجوری فک کردم ساعتی که برای مناسبتها هر کی خواست بانی بشه یا اینکه ممکنه مجبور بشیم ساعت دیگه جای دیگه ثبت نام کنیم چون این ساعت واقعا برامون مقدور نیست





    واااات ؟

  • اگه حکومت ایران دست من بود بچم خفه میشه و از سوی سازمان ملل در یک هفته از این شب امتحان من حمایت کنید 🤣🤣

  • اگر حکومت ایران دستم بود کاری زن سلام خوبی ابیع دیدی چالشم ناناصم وات خبر سیستان بلوچستان خداحافظ نفسه جایزه اتاق خبر از سیستان بلوچستان میرود و از ان در خیر است از کولر خبر در راز است جا گزاشته است از است


    واتتتتت این چه اسیدیییی🗿🗿🐜

  • اگه حکومت ایران دستم بودم که شما می خواهید به من گفت برو و بگو تا آنگاه به خاطر گاز نرم افزارهای به من کمک کنید تا در صورت فلکی ماهی قرار دارد 🤨🧐😂😂 😂 اینان نیستند کیبوردم مینویسد 😂😂

  • اگه حکومت ایران دستم بود که کنار اسمش نوشت سلام خوبی چه خبر است که در این زمینه به خدا و رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم سلام خوبی برای این کار را انجام دهید واتتت این چب میگهه

  • اگر حکومت ایران در دستم بود که تو کلاس سومی ها رو میشناسی می‌کنم می‌کنی

  • اگه حکومت ایران دستم بود ولی الان دیگه هم دارم میرم خونه مامان بزرگم اینا خیلی دوست داشتم میرفتم بیرون که تو رو هم باید بگم سوپر مارکت
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • اگر حکومت ایران دستم بود که در سال بعد از توابع شهرستان زاهدان در سال دیگه از دست من از این روستا می‌باشند و در اون جهان در سال دیگه از این روستا می‌باشند و از این که در زندگی
    شخصی و در این همه چی شد و در این همه چیز رایگانه😁😁

  • اگه حکومت ایران دستم بود مطالب را حذف کردم چون من همه را به عنوان یک کاربر تازه وارد هستم و در سال نو شما هم ملارک باشه و سالی که گذشت و در سال جدید بهترین دوستم ایکس باکس وان اس ام جی یا رایفل وشاتگان و در سال جدید بهترین ها را در سایت مایکروسافت وارد میکنم که در روستای کلاته دلاکان از توابع

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.