سلام این ویژگی هایی که می نویسم واسه افراد درونگراست و اگه این ویژگی ها را دارید شما یک فرد درونگرا هستید
15 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام این ویژگی هایی که می نویسم واسه افراد درونگراست و اگه این ویژگی ها را دارید شما یک فرد درونگرا هستید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ندارم
ولی وفادار بودن؟ آخه من خیلی وفادارم ولی برونگرا
سخنران خوبیم هستم مکالمات رایجم عالی عمل میکنم
برونگرا هایی مثل خودمو دوست دارم و دوست خیلی صمیمی من یک برونگرا هست یک EXFP
برنامه ریزی مال حرف اول MBTI نیست مال حرف چهارمه
هدف گذاری دارم و همیشه معاشرت میکنم اصلا تنها نیستم دوست دارم دورم شلوغ باشه و هست
به نام خدا درونگرا😐✨
😂😂❤️
در حد متوسط بیشتر. برونگرام. اما بغضی چیزهام هم مثل. درونگراهاست
👍👍
و اینکه میدونستی زمان مهم ترین عامل در تغییر بروگرایی یا درونگرایی هست؟