امیدوارم خوشت بیاد و مثل همیشه چالش رو انجام بده?
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
امیدوارم خوشت بیاد و مثل همیشه چالش رو انجام بده?
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تست خوبی بود ولی همشدر باره مدرسه بود😅
اگ میشه از چیزای دیگ هم بزار😅
راستی چالشت یه گربه سیاه با چشمای سبز😎
16 ساعتتتتتتت ؟
من یکی از آرزومه هامه برم کره و زندگی خوبی داشته باشم ولی 16 ساعت واسه درس خوندن خیلیهههههههههههه
در کل جالب بود
سر حیوون هم نظری ندارم چون وحشتناک می شه
ترجیح می دم نداشته باشم 😂😑💔💜
من قطعا سر گربه رو انتخاب میکنم
یوز پلنگ /گرگ 😎😎😎
گرگگگگگگ یا اگه نشد سگ (ژرمن شپرد)
تست خیلی جالب بود
سر گربه ... ولی اگه جرعت بکنم به سر تنهای یک موجود نگاه کنم ?
تازه به این پی بردم که چقدرررررر ما خوشبختیم?(آره جون خودت)
گربه?????
خیلی خفن بود و خوف انگیز بود ?
من عقاب
من اگه میتونستم چنین کاری کنم
سر هیچ حیوانی رو انتخاب نمیکردم?
سر اسب یا مار??