خاب خاب این پارته سومه هفته بعد پارت بعدی رو میزارم و تموم میشه🧚♀️🙃
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خاب خاب این پارته سومه هفته بعد پارت بعدی رو میزارم و تموم میشه🧚♀️🙃
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فوبیا چیه??😕
منظورش ترس هاست یعنی کسی که از یه چیزی میترسه بهش میگن فوبیا..
من از دلقک میترسم 😵💔
نمیدونم چرا ولی هرچیزی غمگین باشه من گریم میگیره یه فیلم دیدم دختره مامان بزرگش مرد یجوری گریه کردم مامانم گفت انگار من مردم 😐😑🔫
افسانه ها میگن که من خوشگلم..😐🤣🤣🤣
اممم..فوبیا از دلقک میترسم😶وایییی
بستگی داره مثلا اگر سر بی تی اس باشه ارهههه
ای منم از دلقک میترسم😣هوم منم اگه سر bts باشه زود گریم میگیره
من خیلی زیاد سکسکه میکنم بعضی موقع ها روزی ۱۰ بار اینا😐
واو پس حتما یکی هست که خیلی دلش برات تنگ میشه 😂🤩