5 سال پیش 7 اسلاید 6,859 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (25)
  • خب بریم استرالیا و به شوگا و جیمین ما استرالیا یی هستیم
    خب پس بریم کره به جای استرالیا

  • خوش ب حالم من دارم چینی یاد میگیرم😂😏
    در راه کره ایم هستم

  • فک کن یه دختر قدش ۱۷۰ باشه و وزنش ۴۰ کیلو ، جان تو ترسیدم 😐😐

  • اخه مگه دختر های ایرانی چیشون کمتر از استرالیایی هست😢

  • چرا به دخترای استرالیایی حسودیم شد😐🥲💔

    • منم خیلی😐☝🏻عر خوشبحالشون😐😭😭😭🤧🤧🤧☝🏻

  • از هیچ نظر ایده آل هیچکدوم نبودم اینم شانس مایه 😐😟

  • ❤❤❤❤❤

  • اینارو از کجا اوردی😂شوگا تو یه مصاحبه گفته یدونه بچه😂هوپی هم فک کنم سه تا بچه میخواد نه چهارده تا😂فقط ویه که بچه زیاد میخواد😂😂

    • میدونم اون طرف اشتباه نوشته ن من خودمم اینارو میدونم😂😂😂😂

  • نسبت به سنم از وزنم کاملا راضیم🤣🤣ببخشید پسرا باید دنبال یه نفر دیگه بگردین من خیلی مانکنم 🤣🤣🤣🤣اما سنو ندارم ته عزیزم❤😬ببخش منو 🤣🤣🤣🤣خداییش کیا هنوز به فکر ازدواج با بنگتن هستن هوم؟🤣🤣🤣

    • منن ب فکرشم🤣🤣🤣🤣
      مانکن کی بودی تو🤣🤣😍🤣

  • تهیونگ به نظرت ۴۰ کیلو خیلی کم نیست 😂

    • یه دختری رو انتخاب میکنن که راحت بشه بغلش کرد جلو دوربین و سبک باشه🤣🥺

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.