5 سال پیش 6 اسلاید 452 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (71)
  • ولی کیوتی جی کی>>>>>>

  • الهیییی چه کیوت بود 🥰🥰🥰🥰🥰❤

  • عالی بید 😐🔪🙌
    بابا میشی ؟ مح بشم دختر گوگولیت 😐🔪🙌
    مح بارانم 🥺

    • ممنون✨
      بابا بشم؟🤣عجب
      خوشوقتم🤝
      اگه میخواید با من حرف بزنید بی زحمت بیایید توی قدیمی ترین تستم، اسمش کمیک یونمینه

  • bad boy
    |2 روز پیش
    آره خودمم
    مرسی😆⁦🖐🏻

    یه چیزی بگم؟
    (😆) این استیکر خعلی بهت میاد

  • bad boy
    | 26 دقیقه پیش
    آخه تستام بیشتر میشه و وقتی زیاد شد، نمیتونم هی برم همه تستا رو نگاه کنم و اگه شما یوقت یه جا کامنت داده باشین و من نبینم و جوابتونو ندم، ممکنه ناراحت بشین

    مهربون خودمی💙💜💚🧡💛❤🤎🤍💔 در عجبم که یه پسر چطور میتونه انقد معربون باشه😶😐✌ تو از اون عجیباشی

    • مهربون نیستم که😂
      مثلا شاید یه نفر کار مهمی داشت اما من نتونستم کامنتشو ببینم
      خب ناراحت بشین آدم عذاب وجدان میگیره😂😂

  • bad boy
    | 2 ساعت پیش
    بچه ها نظرتون چیه از این به بعد کلا توی تست کمیک یونمین حرف بزنیم؟

    اره خوبه ولی چرا این حرفو میزنی؟؟😐

    • آخه تستام بیشتر میشه و وقتی زیاد شد، نمیتونم هی برم همه تستا رو نگاه کنم و اگه شما یوقت یه جا کامنت داده باشین و من نبینم و جوابتونو ندم، ممکنه ناراحت بشین

  • اگه انگلیسی بلدین اسمات ایرانی نخونین
    اسمات انگلیسی خیلی دقیق تر توضیح میده😊😂

  • Cherri🍒
    | 53 دقیقه پیش
    من الآن میرم ببینم🤪

    موفق باشی😂🤣من خونده بودم دوتاش سپ بود یکیش نامجین😅نامجینه نصفه بود😅

  • بچه ها نظرتون چیه از این به بعد کلا توی تست کمیک یونمین حرف بزنیم؟

    • پیشنهاد خوبیه

  • تست جدیدمو انجام دادین؟یا بیا جرتون بدم؟!

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.