5 سال پیش 8 اسلاید 484 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (35)
  • من آرمیم ولی دلیل نمیشه برای اکسو احترام قائل نباشم! واقعا دلیل دعوا ها رو نمیفهمم اگه کسی میدونه از کجا شروع شد بهم بگه لطفا من نمیدونم فاز آرمیایی که هیت میدن چیه واقعا

  • فنا واقعا مشکل دارن باهام در صورتیکه اعضا باهمدیگه دوستن 😐😐😔😔🖐🖐

  • من خودم مولتی فنم😐
    وقتی دعوای اینارو میبینم قشنگ میخوام گریه کنم.. 😑
    اخه چرا این فندوما دعوا میکنن در حالی که اعضای گروه ها باهم دوستن...

  • آرمیا و اکسوالا غلط کردن دعوا کنن 😾 اما کردن ک کردن ما چیکار کنیم. ؟ 😐😐👏 هلو بدیم بخورن ؟. 🍑 نمد دیه وللش 😪

  • توهین کردن به هیچ گروهی درست نیستش:/
    ولی همیشه هم ما آرمیا شروع نمیکنیم:(

  • و الان که باز یه دعوا میراکولر ها با کیپاپر ها😐

  • بنظرم نباید بین گروه ها فرق بزارن مثلا من خودم آرمیم ولی هیچ وقت به اکسو و... هیت ندادم توهین نکردم بنظرم هر گروهی خوبی و بدی خودشو داره و نیاد تو هین کنیم فنوار درست کنیم
    و....

  • راست میگی 🥺🙌

  • بیخ مهم نی.بزا هرچی میخوان بگن. از گروه اکسو یا بقیه گروها مگه چیزی کم میشه😒 اصن من یکی تو کف هیتاشونم. خود گروها باهم مشکلی ندارن😶بعد این فنا میان اینجوری میکنن...

  • واقعا چرا فندوم ها با هم دعوا میکنن همه گروه های کیپاپ توی سطح خودشون بهترینن و هیچ فندومی حق بی احترامی به فندوم دیگه ای رو نداره😊😊

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.