5 سال پیش 8 اسلاید 2,051 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (35)
  • اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که

    دمت گرم که از بی تی اس بدت میاد

    ولی بعد که نوشته ها تو خوندم وا رفتم

    • بیا👍🏻:/

    • خب هرکس علایق خودشو داره قرار نیست همیشه
      همه ی انسان ها شبیه هم باشن🥲🌌
      مثلا من آرمی هستم اما تو هیتری من بهت میگم
      بیا آرمی شو راستی تا حالا کسی به علایقت تهمت زده🥲؟ اگه زده حتما بهم بگو

  • جچ : می خواستم بیام گزارشت کنم تا اینکه اسم کانالتو خوندم

  • عالی بید دقیقا باهات موافقم😭💔
    اونا امید های منن خیلی دوستشون دارم حتی اگه
    جونمم براشون بدم کافی نیست الهی فدای این هفت
    فرشته شممممم🥺💜

  • ج چ: قراره تست یه ارمی فوق العاده رو انجام بدم~💜

  • می دونستم می خوای بگی عاشقشونی ⁦(๑♡⌓♡๑)⁩ بن نظر من هر کی از بی تی اس بدش می آد احساسات نداره و آدم خشکیه ⁦乁( •_• )ㄏ⁩ از رو تجربه می گم ⁦(◕ᴗ◕✿)⁩

  • ج چ‌: عصبی شدم و با خشم اومدم تو تست‌ت سوال ۱ رو ک خوندم منظورت رو فهمیدم😹

  • ج.چ بنویسم تستچی رد میکنه😐🔪

  • چالش:به ذهنم اومد که الان کلی آرمی زیر تستت بهت هیت میدن😂
    من آرمی نیستمو این چیزایی که گفتی برای من میراکلسه میراکلسو خیلی دوست دارم امیدو و عشقو دوست داشتن و کل زندگی و بهم یاد دادن

  • هیق/:
    عنوان تست رو که خوندم چنان فحشایی بهت دادم که نگو و نپرس.../😳☺💚
    وقتی تست رو خوندم.... هیچ:-)
    حرف نداشته بیدم/:
    فقط میخواستم بگم ببخشیدح که اولش اینقدر بهت فحش دادم صوییتم/:😊☀😜

    • خدارو شکر که خوشت اومد اشکال نداره کیوتی منم جای تو بودم همین کار می کردم 😅😅💗💗

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.