امیدوارم که لذت ببری ❤️ لایک، کامنت، فالو فراموش نشه کیوتم😙❤️
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
امیدوارم که لذت ببری ❤️ لایک، کامنت، فالو فراموش نشه کیوتم😙❤️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من نودی ام ولی همشو تجربه کردم🤩🤝🏻
خیلی خوبه🥲
آره🛐
🥲🥲
انیمه هم میبینی؟
اوشی نو کو دیدی؟
آره میبینم ولی هنوز نه اونقدر که بگم یه اوتاکوی کاملم
اوشینوکو رو گذاشتم برای تعطیلات عید چون وقتشو ندارم
چه خوووب
الان خفن ترین چیزی که میتونی دست هم سن و سالات ببینی هیچی نیست
چون همه همچی دارن
دیقا
عالی بود
مرسی گلی
مامانم نمی ذاشت پرشین تون نگاه کنم
من دهه نودیم😂✨
اجی میشی؟منم اوتاکو ام و اتک میبینم و البته دیدم تموم شد منتظر فصل اخرم.از پروفت فهمیدم
غزل یازده اند یو؟
ای کاش واقعا دوباره برگردیم به اون دوره🥺
پیر شدیم دیگه😄
نههههه من هنوز جوونم😅
هی....پیر شدیم رفت😹عالی بود:)
آره😂💔
مرسی✨
یادتونه یه ترول هایی بودن داخل دوتا حیاط یکیش قرمز بود اون یکی آبی باهم جنگ داشتن اما بعد باهم خوب شدن🥺؟
عررر بغض گرفت
آره آره یادمه
آره🥺
مهرداد رئیسی خیلی دوست داشتم😐سر هر کارتونی اسمش میومد😂
عجب دورانی داشتیم یادش بخیر🙂
هعی اره😂💞