صلم خوبی آمدم بایه تسته جدید که همشم ساخته ذهن مشوش و ژولیده خودمه😐😐چه ادبی حرف میزنم خدمو با فردوسی اشتبا گرفتم😐😂
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
صلم خوبی آمدم بایه تسته جدید که همشم ساخته ذهن مشوش و ژولیده خودمه😐😐چه ادبی حرف میزنم خدمو با فردوسی اشتبا گرفتم😐😂
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
البته اگی فالوم کنی فالوت میکنم 😌😌
ج چ : من صد و یک درصد ایرانیم
ج چ : اره پارت دو هم بزار
راستی فالوت هم کردم
ج چ ۱: هفتاد درصد
ج چ ٢: پار دو رو بزار سه هم بزار
متاسفم من ایرانی نیستم فقط شاد درست بود😐😐
ای ام دهه نودی
سومی پنجمی هفتمی😂😂
😐😹😹😹💖
فقط اولی و هفتمیه خیلی خوب بود 😂😂😂
😹😹😹💖💖
اَی خِداااااااا🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
یا هفت بنگتن
😐😹😹😹💖
من فقط یه دونه درست داشتم😂
😐😹😹💖
تستت عالیییییییییی بود آجی 💋💋💋 منم صد درصد ایرانی هستم💖💖💖💖
مرسیییی آجی💖💖🍭
جعرررر منم صد در صد ایرانی خالص
و دوست دارم پارت دوم هم بزاری😂😂
پارت دو رو گذاشتم ایرانی جون:) :) 😹💖💖