سلام رددادگان در چه حالین
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام رددادگان در چه حالین
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام عالی بود من نیسان رنگ دیگه دیدم
برا داییم بود پایینش مشکی بالا سفید
اوو💔😹😐
همه بیمار ها، بزنید👊
جواب به سوال اخر، من کِرِمی دیدم
جدی!😹💔
فرزندم من اگه تو تولدم یکی به کیکم انگشت بزنه همون وسط کیکش میکنم😌☝🏻
افریننن😹😹💔
اسلاید ۳ سوال همیشگی من😑
البته من زیاد فوتبال نگاه میکنم و بعد از کلییییی دقت فهمیدم چون ۵ دقیقه وقت اضافه ست بیشتر ب نظر میاد😂
اره دقیقا😹😹😹💔😐
من نیسان صورتی دیدم😐
ولی خودم باورم نمیشه همنچین چیزی دیدم😑💔
تستت عالی بــــــــود😃
😹😹😹😹😹💔😐جدی
مرسی
هعییی دقیقاا همینه همش سوالای من بود
عالییی بود
مرسی💙
عاولییییییییی بود 🍯✌🍭
مرسی💜💛
دقیقا همین سوالا تو ذهن منم هست😂😂😂😂😂😂😂
امیتیس جون اجی میشی؟😇
من هستی 13
تو رم میشناسم😁
حتتتماا💛💛
منم 12 سالمه☺
منم دتو ذهنم هسس💔😐😂😂
من نیسان طوسی دیدم😹😹😹😹💔
چراا همه نیسان با رنگای مختلف دیدن ب جز من من فقط سفید و ابی😐😐😐💔