😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐(دیدی چقدر کیوته این استیکر😐😐😐😹💔حتی نگاش کنی نگات میکنه😹💔😐😐)
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐(دیدی چقدر کیوته این استیکر😐😐😐😹💔حتی نگاش کنی نگات میکنه😹💔😐😐)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
از این جور حرفا.(ببخشید حرفم جا نشد مجبور شدم ادامش رو بنویسم)باور کنید ماهم دل داریمو دوست داریم یک تابستونو درس نخونیم
اگر توهم مثل منی زیر کامنتم بگو.دلم خیلی پره
منم دلم پره☺💔💔
تو ایران یک مشکل وجود داره اونم اینکه مجبوری با حجاب باشی.نمی تونی با دوستات تا دیر وقت بیرون باشی.اگر می خوای بری شیشم داخل تابستون نمی تونی تفریح کنی فقط درس درس درس.البته برای کنکور هم همینه ولی ما هایی که می خوایم بریم شیشم چون مجبوریم بخواطر حرف های خوانواده ها (البته بعضی هاشون اینجوری نیستن.پس لطفا بهتون بر نخوره)حتما بریم تیزهوشان که اینطوری هم هست که میان این همه هم هزینه میکنن.اگر هم با موبایل یا تبلت باشی میگن:این سال اینده ساز هستو
اره متاسفانه💔
دقیقا:)
^_^
دقیقااا
همشون راستعهه
دقیقا
تستات خیلی قشنگن(:
ج چ:حق انتخاب
مرسسییی😻😻😻
عالی 💕
ج چ -- نمد 😐😹,,,/)
مرسی
من همه این ازادی ها رو دارم
جدی خوشبحالت😻💔😹
گل گفتی😘😘😘❤️❤️❤️
😻😻😻