5 سال پیش 14 اسلاید 927 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (18)
  • بایسم جینیونگی هستش (پسر جذابه اگاسه ها)
    بین جکسون و مارک؟ سوال بعد ( هیچوقت این سوالو از یه اگاسه نپرس چون جوابی نمیده . اخه کدومو انتخاب کنه خداییششششش ؟)

  • بایسم نیونگه😶
    بایس رکر بی‌قرار دارم
    جکسون و مارک؟الان من چ کنم؟همرو می‌خوام خوداااا😞😟😢🤕

  • هنوز بایس انتخاب نکردم 😑😅
    جکسون😶

  • راستش بنده دارای سندرم بایس بی قرارم هر دفه یکیرو میگم ولی همشونو از ته قلبم دوست دارم
    بین مارک جکسون عم جکسون😈

  • اگاس ها دستا بالاااااااااااا . من یوگیوم رو خیلی دوست دارم و بین مارک و جکسون = مارک . من خیلیییی اوت سونم نمیتونم فقط یکیشون رو دوست داشته باشم شما چی؟؟

  • چجوری این همه دنبالت میکنن چیکار کردی منم میخوام که دنبالم کنن

  • ج چ ۱:بایسم یونگجه هست بایس رکرم تمام اعضا
    ج چ۲:خدا.......

    • جکسون یا مارک؟😈😂
      ❤️❤️ مرسی نظر دادی

    • یونگجه خیلییییی خوبههههههه

  • بایس ندارم ولی موزیگ ویدیوی a تو کامپیوترم بود ولی همش یادم میرفت برپ دنبالشوم تازگیا افتادم دنبالشون😂
    اگاسه انگلیسیش چجوریه؟من تو سایتا دیدم i got 7 نوشته بودن
    و اینکه اگ از جی وای پی رفتن پس کجان؟😬

    • هر کدومشون امسال رفتن تو کنپانی جدا ولی کار گروهی شون رو ادامه میدن
      ای گات سون نوشته میشه والی اگاسه میخوننigot7

    • عی بابا چراا

      جدیدترین موزیک ویدیوشون چیه؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.