3 هفته پیش 13 اسلاید 73 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی فیلم و سریال

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • من شنیدم فرام خیلی سریال خفنیه ولی از طرفی هم شنیدم میگن خیلی طولانیه و مسخره شده و هنوز فصل اول رو تموم نکردم میشه یکی توضیح بده بهتره ادامش ببینم یا کلا ول کنم؟

    • من خودم دوبار دیدم و خوشم میاد. سریال پراسترسیه😀
      بستگی به سلیقه داره دیگه

    • دو بارررر😂چه باحال اره میبینم
      بین سه تا سریال الان گیر کردم هر سه تاشم خفنه و هر سه تاش طولانی 😂😑 واکینگ دد ، فرام، دردویل😂

    • وااایی من واکینگ دد رو 3 بار دیدم😭😭
      دوویل رو میخوام تازه شروع کنم ولی گفتم بذار فرام تموم بشه بعد چون لع‌*نتی خیلی پراسترسه😭😭😭

    • پشمام سههه باررررر اونم واکینگ دد؟؟؟؟ 😶‍🌫🫨واووو اینو اسپویل نکن 😂دردویل عالیههه اونم تازه شروع کردم 😂

    • فیلمایی که دوست داشته باشی رو معمولا چندبار میبینی😂🥰

    • اره منم اینطورم ولی درمورد فیلم بیشتر . چون سریال ها طولانیه فقط قسمت هایی که بیشتر دوست داشتم رو چند بار میبینم نه اینکه برم کلا از اول ببینم😲

    • دیگه علاقست دیگه😭😂🫂

  • امم یکی بهم بگه قضیه این کرم تو دسته بوید چیه؟ از خودت درآوردی یا قراره واقعا تو سریال باشه؟؟؟

    • چرا باید از خودم دربیارم😭😂 البته حق داری تست ساختم دیگه
      این کرمای توی دست بوید فکر کنم تو فصل دوم اتفاق میفته. خیلی اعصاب خوردن بودن😀

    • عههه وای دیگه حتما باید تا اخر ببینم که بفهمم چی میشه 😂

    • بذار یک چیزی رو بگم... این اولین فیلمی هست که واقعا نمیدونی قراره چی بشه... هنوز که هنوزه نمیفهممش😀😀😀😭

  • تو جواب معما رو پیدا کردی! 💔 تو معمای شهر را حل کردی و فهمیدی حقیقت چقدر مسخره و چندش‌آور است! حالا مغزت مثل پازلی است که قطعاتش را با چسب دوقلو به هم چسبانده‌اند. بقیه فکر می‌کنند دیوانه‌ای که با خ/ون روی دیوارها نقاشی می‌کنی، در حالی که تو داری کدهای هستی را می‌نویسی. خوش‌آمدی به باشگاه نوابغ تیمارستان؛ جایی که دانستن حقیقت، فقط باعث می‌شود تنهاتر از قبل باشی.
    ___
    جالب بود خسته نباشی🌱

  • تو جواب معما رو پیدا کردی! 💔
    تو معمای شهر را حل کردی و فهمیدی حقیقت چقدر مسخره و چندش‌آور است!
    حالا مغزت مثل پازلی است که قطعاتش را با چسب دوقلو به هم چسبانده‌اند. بقیه فکر می‌کنند دیوانه‌ای که با خ/ون روی دیوارها نقاشی می‌کنی، در حالی که تو داری کدهای هستی را می‌نویسی.
    خوش‌آمدی به باشگاه نوابغ تیمارستان؛ جایی که دانستن حقیقت، فقط باعث می‌شود تنهاتر از قبل باشی.
    حس نابغه بودن بهم دست داد👺💅
    راستی، تستت عالی بود، خسته نباشی🦦🌷

    • بهبهبهبهه
      خوشحالم دوست داشتی🫰🤍

  • 😂😂😂😂فقط اون گدینه توی اسلایس کرمااا که نوشته بودی بهشون اسم میدم 😂😂😂😂😂

  • چه سرنوشت خوبی دارم😂🥴

    با شهر یکی شدی👀

    تو آن‌قدر قهرمان هستی که هیولاها برای شکنجه‌ات نوبت می‌گیرند. هر بار که فکر می‌کنی راه فرار را پیدا کردی، زمین دهن باز می‌کند تا تو را به خانه‌ی اول برگرداند.
    تو حالا فرمانده‌ی ارتشی هستی که هر لحظه ممکن است از درون متلاشی شود. زندگی برای تو یعنی دویدن در دایره‌های بی‌انتها؛ تبریک می‌گویم، تو برنده‌ی مدال طلای رنج در این جهنم هستی!

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.