خیلیها «بلا چاو» رو با سریالها شناختن، ولی حقیقتش اینه که این آهنگ، نه یه ملودیِ ترند شدهست و نه فقط یه آهنگِ ساده؛ این یک «وصیتنامه» است.
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بشدت باهاش همزاد پنداری میکنم..
عالی بود ... اجازه دارم ایده بگیرم و همچین پستی راجب یه اهنگ ایتالیایی دیگه بسازم ؟
البته فقط اگر ممکن بود لطفا تو لینک پیشنهادی باشه🫂هروقت منتشر شدحتما بهم بگووو
راستی اسم آهنگ چیه؟
در آخر، این یک موسیقی روحیهبخش برای مقابله با نازی ها بوده.
(والا عجیبه همین ایتالیایی ها نبودن که با آلمان متحد شدن؟)
چی بگم والا😂
من معنیش رو نمیدونستم ولی یه حس عجیبی به آهنگش داشتم و الان میفهمم خسم بیخود نبود💖💖💖✨✨✨
بله..🥲🫂
🫂🫂🫂🫂🫂
و اگه من مردم، به عنوان یکی از آزaدی خواهان، اوه ای زیبای من تو باید مرا به خاک بسپاری...
🛐
یکی از زیبا ترین و پر احساس ترین آهنگ های دنیا قطعا همین بلاچاو هست تا ابد عاشقش میمونم....
دقیقا🛐❤🩹
عالی بود خسته نباشی
متشکرمم