1 ماه پیش 15 اسلاید 273 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (10)
  • هوادار کول و آروم
    موقع جواب دادن به سوال‌ها واقعا نمی‌دونستم کدوم یکی از فندوم‌هایی که توشون هستم رو انتخاب کنم. واسه سوال‌های مختلف نوع جوابام فرق داشت، چون رفتارم نسبت به فندوم‌ها عوض میشه.

  • imageJandi
    آفلاین

    هوادار جوگیر
    اووو یه کم آتیش زیر خاکستری داری 😏
    اگه کسی زیاد رو اعصابت بره ممکنه یه کم منفجر شی،
    ولی هنوز کنترل دست خودته.
    فقط حواست باشه کامنتای ساعت ۲ نصف شب رو پاک نکنی فرداش پشیمون شی 😂

    من واقعا اینجوریم؟😂

    • بلاخره یکی مثل من شد😭
      سلام همزاد🫂

    • imageJandi
      آفلاین

      سلام😃

  • هوادار کول و آروم
    تو اون هواداری هستی که باهات حال می‌کنن 😎
    بحث می‌کنی ولی نمی‌ترکونی، دفاع می‌کنی ولی نمی‌دری!
    تعصب داری، ولی عقلتم سر جاشه 👌
    تو فندوم بهت می‌گن: آدم منطقی نایاب!

    هوممم جالبه

  • imageAtena
    آفلاین

    هوادار کول و آروم تو اون هواداری هستی که باهات حال می‌کنن 😎 بحث می‌کنی ولی نمی‌ترکونی، دفاع می‌کنی ولی نمی‌دری! تعصب داری، ولی عقلتم سر جاشه 👌 تو فندوم بهت می‌گن: آدم منطقی نایاب! مجموع امتیاز شما : ۲۴ امتیاز

  • هوادار کول و آروم
    تو اون هواداری هستی که باهات حال می‌کنن 😎
    بحث می‌کنی ولی نمی‌ترکونی، دفاع می‌کنی ولی نمی‌دری!
    تعصب داری، ولی عقلتم سر جاشه 👌
    تو فندوم بهت می‌گن: آدم منطقی نایاب!

    جالبه...

  • هوادار کول و آروم
    تو اون هواداری هستی که باهات حال می‌کنن 😎
    بحث می‌کنی ولی نمی‌ترکونی، دفاع می‌کنی ولی نمی‌دری!
    تعصب داری، ولی عقلتم سر جاشه 👌
    تو فندوم بهت می‌گن: آدم منطقی نایاب!

    یس. ایم ان ارمی. ارمی اموزش دیده توسط کیم نامجون و تربیت شده توسط مین یونگی (😎😏)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.