میخوام بهتون سریال معروف پیکی بلایندرزو معرفی کنمممم
خبببب اول ک این سریال خیلی خوببب 6فصل 6 قسمتیه راجب ی گروه گنگستر توی بیرمنگام-انگلستان بعد از جنگ جهانی اول هستش
شخصیتارو معرفی میکنم و دونه دونه عکساشونو میزارم سه تا بردار اصلی که مادرشون مرده درواقعه چهارتا پسر با یدونه خواهر ک میشه پنج تا اما یکی از برادرا خیلی کوچیکه و تو فصلای اخر بزرگ میشه مادرشون مرده و باباشون ولشون کرده با خالشون زندگی میکنن
توماس شلبی [تامی-تام]: دومین برادر رئیس گروه نقابداران عقل کل و باهوش ترین بین برادران شلبی
آرتور شلبی: بزرگترین برادر کمی مذهبیه و البته توسط همسرش اینجوری میشه و احساساتیه
جان شلبی : سومین برادر و کله خر ترین زن هم داره ولی دیگ نیازی نیس و معرفیش نمیکنم همینطور آرتور
فین شلبی: اخرین برادر اون نسبت ب برادرای دیگش کمتر شجاعه و خیلی بچس
آیدا شلبی یا آیدا تورن:خواهر خانواده شلبی ک با ی مرد کمونیست ب اسم فردی توردن ازدواج میکنه و بچه هم دارن
لیزی: حساب دار تامی
پالی گری[پاولی]: خاله خوانواده شلبی ک کمک زیادی هم بهشون میکنه
مایکل گری: پسر پالی و عضوی از گروه نقابداران
گریس شلبی: همسر تامی و مهم ترین عشق زندگیش ک اول ب عنوان خدمتکار وارد زندگی تامی میشه
هر فصل درباره ی اتفاقیه ک واسشون میوفته و این سریال ی اپیزود سینمایی هم داره ک ب عنوان فصل هفتم پخش شده
این سه تا برادر ب جنگ فرانسه[جنگ جهانی اول]رفتن و خاطرات خیلی بدی داشتن ک بیشتر روی تامی و آرتور تاثیر داشته
اگر میخواید راجب هر کدوم از شخصیت ها تست جدا بسازم لایک کنید و تو کامنتا بگید و در اخر بابت کیفیت بد عکسا معذرت میخوام بهترشو پیدا نکردم امیدوارم خوشتون اومده باشه
اسلاید اضافه
عالی بود خسته نباشی بنظرم بهترین سریاله شاهکاریه واسه خودش میخوام یه چیزی بپرسم ولی مسخره نکن با زیرنویس ببینم یا دوبله
ببیننن دوبلش خیلی خفنه از اون دوبله های مسخره نیستش من خودم دوبله میبینم ولی فصلای اخر چندنفر دوبلشون عوض میشه واس همین بنظرم زیر نویس ببین چون حرفاشون رو هم بهتر ترجمه میکنه
اوکی ممنون
سریال موردعلاقمه و بینهایت دوستش دارم )
ای خدا این سریال😭😭😭🛐
عاشق گریس و تامی بودم🫠
ارهههههععه ولییییی جانننننننننن فرق داشششش
خیلی گریس رو دوست داشتمم🛐🥲
منم ارههه ولیییی یجوری بوددد میدونی چیمیگممم
عالیییییی ✨
خسته نباشی ❤
داری با کشته مرده ی این سریال صحبت میکنییی 🙃
مرسیییی
وایی منم عاشق این سریالممم ولی هنوز فصل پنجمممم کامل تموم نکردمم
من تموم کردمممم 💃💃
موفق باشی ❤