5 سال پیش 6 اسلاید 217 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (25)
  • جواب مسابقه : امم فکر کنم چون تازه به دنیا اومده....درسته؟؟

  • هیچکدوم .میراکلس .هیلدا . دختر. ندارم .نه . اسم مامانم الهه است 😘

  • پرسپولیسی
    ارمی
    هانا دخترم
    ندارم
    نه تا حالا شکست عشقی نخوردم

  • تراکتور..بین بی تی اس و بلک پینک موندم اممم بی تی اس...اسمم آیسان هست دخترم...آره رو یکی کراش دارم پسر عمم امیرضا اگه از سلبریتی هم بشه گفت جیمین...شکست عشقی امم یکم

  • استقلال_bts و میراکلس_ مهریاد پسر_نامجون و کت نوار_نوچ

    ج چ:یکی از دوستان/اقوام/آشنایانش دربیمارستون بود و او سه روز باید در کنار او می بود

  • شرمنده فوتبالی نیستم پس هیچکدام😂بی تی اس ولی اون دوتا دیگه هم خوبن،دخترم مهرآنا،به اونصورت خیر ندارم،شکست عشقی هم نه نخوردم😁
    ج.چ:دکتری پرستاری چیزی بوده؟

  • هیچ کدوم _ میراکلس _ دختر _ نه_همراه یه بیمار توی بیمارستان بوده درسته ?¿?¿

  • آفرین

  • سوال 6 .:. من طرفدار تیم تراکتورم به بقیه تیم ها احترام میذارم میراکولرم به آرمی ها وبلینک ها هم احترام میذارم دخترم اسمم الهه چالش علیرضا سه روز در بیمارستان بود اما او هیچ مشکلی نداشت او چرا در بیمارستان بود هرکسی جواب درست بده دنبال میشه
    جواب مى شه همراه بيمار درسته يانه؟😅

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.