سلام پارت بعدی اومد
سلام دوستای عزیز ببخشید من گذاشتم این پارت رو تستچی پاک کرد دوباره نوشتم
ادمه داستان از زبان کت نوار:که یهو یک شرور که اسمش لیزرساز بود به سمت مرینت چند تا لیزر پرت کرد مرینت از همه آنها جا خالی داد ولی یکی از اونها به قلب مرینت خورد و مرینت غرق در خون شد
من با بلنک (کوامی گربه سفید قدرت های کت بلنس رو داره)تبدیل شدم با مگا کتاکلیزم نابودش کردم اون رو مایورا ساخته بود من گریان بودم هیچی نمی فهمیدم به خاطر اینکه عشق چندین ساله منتظرشی تو یک روز پرپر میشه گفتم کتا که یهو
استاد فو گفت:کت ما برش میگردونیم (اززبان نویسنده)کت:چطوری فو:با معجزه گر ققنوس در آندرومدا کت:استاد تا اونجا 2/5میلیون سال نوری راه است فو:نه با معجزه گر اسب اون تو قلعه ارواحان تاریکی این ماه قلعشون اونجاست
فو:کت معجزه گرای مار و ماهی روهم ببر(ترکیب=ایل نوار=گربه ماهی سیاه معجزه گر ماهی یک دستبند قدرت نامرئی شدن کوامی دافی سلاح تیر و کمان
از زبان کت:از فو خداحافظی کردم تبدیل شدم (بانیکس هم باهام بود)اسب درنده(از خودم در آوردم) رفتم آندرومدا سیاره وولکان(اگه پیشتازان فضا رو دیده باشید منظورمو می فهمید)رفتم جنگل ارواحان بعد از پنج ساعت جستجو پیداش کردیم که یهو
یه فکری به سرم زد پلگ و بلنک رو ترکیب کردم کتاکلیزم هامو آزاد کردم و کنترلشون کردم (قدرت ترکیبی شون همینه) رفتم ارواح رو نابود کردم که یهو .........
ایزی ایزی تامام تامام😎امیدوارام خوشوز گله (به ترکی گفتم امیدوارم خوشتون اومده باشه) چالش همه ترکی شتر مرغ رو کامنت کنید
شترمرغ
از هرکس پرسیدم گفت میشه همون شترمرغ 😪
ما هم اصالت ترکی داریم هم مادرم هم پدرم😍
آجی میشی؟❤️
آره
کامرانی؟ توهم اخضار رو میبینی؟ دیدی اونجا سم و شاخ دراورد شکل شیطان شد؟آهنگش بلدی؟ از مینو خوشت میاد؟ دلت برا رها نسوخت؟؟؟ توهم با کاگامی ا ببخشید کامرانی دوستی؟ بین دخترا از کدوم خوشت میاد؟ دلت برای دایی مائده نسوخت؟ تیتراژ پایانی رو حفظی؟
یا خودا 100000سوال پرسیدی بدخت چجوری ج بده اما خو من میبینم ولی قسمت22هست نمیدونم منظورت چیع اما خو فک کنم تو بدون سانسورشو میبینی اگه هم نمیبینی .....دیگه حرفی ندارم😐