5 سال پیش 12 اسلاید 195 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (28)
  • عر عر عر عر عر عر....عالی بووووود...به نظرم مامانشون ادم خوبیه...خالشون هم ادم بدست و یه چیز دیگه وقتی میگی دستش و کرد زیر پیرهنش حالا همون😁😁😁

    • آقا منحرف نباش 🌝😐😂

    • هنوز نمیدونی من شدید منحرفم😊🔪

  • وای خداااااااا، خیلیییییییی دااااااااستانت هیجانیه اصلا ادم وقتی میخونه قلبش از جاش میکنه

  • خیلی خوب بود و بر خلافت انتظارم خیلی زود تر اومد

  • واو عالیییی خیلی برای پارت ذوق دارم 😍
    دوست دارم بدونم خاله یوکی با آکاشی چه ارتباطی داره نکنه یکی از اونایی باشه که با هاوی..🤐
    ولی خداوکیلی این چیزا چطور به ذهنت می رسه حس میکنم بعد از فصل جدید داستانت یه چیزی تو ذهنت جرقه زده که کلا داستان داره به سمتی میره که هر پارت غافلگیر کننده‌ست😅

    نظرسنجی: به نظر من که آدم خوبی میاد ولی درباره هاوی ......چیزی ندارم بگم😑

    • مرسی😍❤

      🤣🤣

  • عالی بود 😍
    به نظر من مامان اکاشی آدم خوبیه ولی باباش نه 🙂

  • عالی.
    ج چ:آره فک کنم خوب باشه
    هاوی رو نمدونم

  • عالی بود خیلییییییییییی
    عزیز جون عسل داستانش را نزاشت بزن ایدو رو بکش شاید سر عقل بیاد

    • 😐عههههه

    • همین فک رو دارم خیالت راحت

    • عهههه😐

    • جز عههههههه چیز دیگه ای نداری بگی ؟ 😐😐😐😐😐

    • نه😐مرض دارین ایا

  • من با دیدن عکس قرمز شدم😐😬
    راستش به نظرم مادر اکاشی و سایکی زن خوبیه و منطقیه
    هاوی هم...
    در بارش نظری ندارم😂
    خوب چشم انتظار پارت بعدی هستم☺

  • خیلی قشنگ بود
    اولین کامنت✌

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.