7 ماه پیش 6 اسلاید 9,859 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (24)
  • آدم باحالی هستی و نه درونگرایی و نه برون‌گرا!
    یعنی تا کسی ازت نپرسه تو ناراحتی و چرا،تو خودت نمیگی وقتی هم بخوای جواب بدی کوتاه اما قابل درک میگی!
    ولی خیلی حیوانات رو دوست داری!🐼😉🥳


    دقیق دقیق بود

  • آدم درونگرا و کمی بی حوصله هستی!
    اما آفرین که از پس خودت بر میای!😉🥳🤩


    خودم میدونم😐

  • آدم درونگرا و کمی بی حوصله هستی!
    اما آفرین که از پس خودت بر میای!😉🥳🤩
    مجموع امتیاز شما 128 امتیاز
    _________________________________________________
    عالی بود خیلی ممنون 😊

  • آدم باحالی هستی و نه درونگرایی و نه برون‌گرا!
    یعنی تا کسی ازت نپرسه تو ناراحتی و چرا،تو خودت نمیگی وقتی هم بخوای جواب بدی کوتاه اما قابل درک میگی!
    ولی خیلی حیوانات رو دوست داری!🐼😉🥳

    مجموع امتیاز شما210 امتیاز

    • منم همینطور،
      سازنده، ممنون از پستت :))

  • خیلی درست گفتی

  • آدم باحالی هستی و نه درونگرایی و نه برون‌گرا!
    یعنی تا کسی ازت نپرسه تو ناراحتی و چرا،تو خودت نمیگی وقتی هم بخوای جواب بدی کوتاه اما قابل درک میگی!
    ولی خیلی حیوانات رو دوست داری!🐼😉🥳

    مجموع امتیاز شما167 امتیاز
    ___________________________________
    عالی بود کاملا درست گفت 😁👌

  • آدم درونگرا و کمی بی حوصله هستی!
    اما آفرین که از پس خودت بر میای!😉🥳🤩

    مجموع امتیاز شما93 امتیاز

    _______
    عالی 🫶🏻

  • عالی بود و تقریبا درست🙌

  • تو ادم مهربونی هستی ولی خودت فکر میکنی ظرف های زیادی داری،اما این طوری نیست!
    تو بی نظیری و عاشقققققق حیواناتی!🐼🦝🦁🥳😉☺😌

    مجموع امتیاز شما251 امتیاز
    همش درست بود عاشق حیوانات

    • واسه منم همین شد

  • آدم باحالی هستی و نه درونگرایی و نه برون‌گرا!
    یعنی تا کسی ازت نپرسه تو ناراحتی و چرا،تو خودت نمیگی وقتی هم بخوای جواب بدی کوتاه اما قابل درک میگی!
    ولی خیلی حیوانات رو دوست داری!🐼😉🥳

    مجموع امتیاز شما187 امتیاز

    ________________________
    درست بودددد مخصوصا بخش نه درون گرا نه برون گرا بودنش✨😄😊

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.