صلام گایز:} نمیدونم چی بگم..... لایک و کامنت فراموش نشه🙂💜
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
صلام گایز:} نمیدونم چی بگم..... لایک و کامنت فراموش نشه🙂💜
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
موقعیتت وکال اصلی و لید دنسر 💗
با بی تی اس و اکسو همکاری میکنی 💜
موقعیتت درگروه وکال اصلی و لید دنسر💗
با بی تی اس و اکسو همکاری میکنی💜
فقط عکس داهیون اون آخر 😂😂
جررررر
خیلی سمه
موقعیتت درگروه وکال اصلی و لید دنسر💗
با بی تی اس و اکسو همکاری میکنی💜
عالی همون که میخواستم
وکال و لیدر دنس
با بی تی اس اکسو😃😃😃من بی تی اسو بر میدارم
نمد الان دارم life goes on بدجور رفتم تو حسسسسسس😆پیشنهاد میکنم گوش بدی.پیشنهاد میکنم منظورم باید گوش بدی🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪
😂😂😂😂
با بی تی اس و اکسو همکاری میکنم
عالی بود 😃 ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍
مرسی🙂🌻