از کابرا پرسیدم که بهترین سال زندگیتون کی بود؟... ببینین چی جواب دادن:)☆
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
از کابرا پرسیدم که بهترین سال زندگیتون کی بود؟... ببینین چی جواب دادن:)☆
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
مرسی 😘😘 منو گذاشتی
الان ۱۴ سالمه ولی ..
زمانی رو دوست دارم که چهارم بودم . و قبل کلاس چهارمم>>
۹ سالگیم واقعا بهم خوش گذشت چون بلخره تونستم دوچرخه سواری یاد بگیرم
به نظرم زمان حالم بهترینه،چون دوستای زیادی دارم🫂💜سالای قبلیم رو دوس ندارم
منم باشم🙃
پستت عالی
(برای پارت سه نمیگم، همینجوری میگم)
۱۵ سالگیم و سال ۱۴٠۳،
چون امید زندگیمو اون موقع پیدا کردم🙃✨
(میدونم پارت سه نداره فقط همینطوری واسه دلخوشی میگم🤡)
بهترین سال زندگیم...فکر کنم ۱۱ سالگیم
ولی به هیچ وجه راجب بچگیم از نپرس چون چیزای دارکی دارم که بگم...
عه من🐟🙏🏻
من همین سنم رو بیشتر از همه دوست دارم(۱۵ سالگی) و خب مطمئنا تو تمام دوره های سنی یه زمانای خوبی بوده و یه زمانای بدی هم وجود داشته مثلا سه یا پنج سالگی ای که همه میگن خوب بود چون مدرسه نبود، به جاش خیلی از پدر مادرامون کتک میخوردیم🤣
اما خب من تابستون ۱۴۰۳ رو خیلی دوست داشتم میتونم بگم بهترین دوران زندگیم بود هرچی میخواستم داشتم بیشتر از همه حس و حال خوب و اعتماد به نفس🙂🙂🙂
چه تست نازیییییی
ممنون که منو گذاشتی:)