5 سال پیش 10 اسلاید 135 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (21)
  • من هم اردیبهشت به دنیا اومدم من 8 روز بد تو به دنیا امدم😍
    من هم سال1389 به دنیا اومدم.

  • من یه روز ازت بزرگترمممم😂🌈
    من 9 اردیبهشت 1389 هستم😐❤️
    تولدت با تاخیر بسیار زیاد مبارك ❤️

    • عه واقعا چه جالب 😂❤❤
      مرسی تولدت تو هم با تاخیر هپی مپی😉

    • وای وای من تو توی یهروز بدنیا اومدیم همسنیم آجی میشی

  • تولدت خیلیییییی مبارک باشه عاجی💗💗💗 البته با تاخیر😅😅

    منم تولدم ۴ اردیبهشت ۸۶ هستش 😇

    • مرسی عزیزم☺❤ ببخشید منم با تاخیر تولدت هپی مپی💕🎉🎂🎁🎈

  • اخی عزیزم ....تولدت با تاخیر مبارکککککک😍😍😍😍💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🥳🥳🥳🥳🥳منم ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ بدنیا اومدم یعنی پس فردا منم مثل خودتم هیچکس رو ندارم🥺🤧

    • مرسی عزیزممم☺☺☺❤❤❤وای تولدت تو هم هپی مپی🎂🎁🎈 عه تو هم هیچکیو نداری💔

  • همسنتم ولی تو روز تولدت بدنیا نبودم ولی اردیبهشتیم

  • چه خوب منم سه اردیبهشتم و کلاس پنجم 😗😁😁

  • اجی تو کلاس پنجمی؟؟

  • چه جالب من 14 اردیبهشت به دنیا اومدم

  • من هم ۲۹ اردیبهشت سال ۸۵ به دنیا اومدم و از اینکه با شما در یک ماه به دنیا اومدم خیلی خوشحالم

  • سلام تولدت مبارک کیوتی 💕😷
    منم ۳۱ اردیبهشت ۸۸ هستم😷💕

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.