🤪🤪شعر بچگیمون
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
🤪🤪شعر بچگیمون
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ما میگفتیم یک یه دوستی داشتم دو دوسش میداشتم سه سپاس گزارم چهار چاره ندارم پنج پنجه آفتاب۶ شیشه عمرم ۷ هفت ساله پسر ۸ هشت ساله دختر ۹ نوزاد قشنگه ۱۰ دروازه یازده ریزمیزع دوازده قر میریزه سیزده خود نویسه چهارده مینویسه پانزده رفتم در مغازه پیش خانم درازه گفتم خانم درازه توروبه خدا تجربه علی تجربه کماچ بربری منو میبری کلانتری با ماشین مشمندلی
مشمندلی
خرابه یک هل بدی میفته 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂یادش بخیر
این شعرا چی؟
۱یک یه دوستی داشتم دو دوسش میداشتم سه سپاس گذارم چهار چاره ندارم پنج پنجره بازی شیش شیشه شکسته هفت هفته به هفته هشت هشته به هشته نه نوکر بنده ده بشقاب پرنده یازده ریزه ریزه دوازده قر میریزه
۲اولی ها شلخته دومی ها پا تخته سومی ها رییسن چهارمی ها پلیسن پنجمی ها فراری تو لوله ی بخاری شیشمی ها سیگاری دنبال خواستگاری
چه شعرایی میخوندیم 😂😂😂😂
آهر واقعا جه شعرایی 😂
خخخ یادش بخیر
هعی یادش بخیر