1 سال پیش 6 اسلاید 127 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (13)
  • من اسکیزوفرنی دارم شدید^_^

    • من فقط نصف علائم رو دارم......

    • اوه مثل من موجودات عجیب و هذیون میبینی؟

    • بچه که بودم بیشتر میدیدم الان بعضی وقتا

  • اس ۳: تو به اینا میگی منفی ولی من آرزو دارم اینطوری باشم

    • ارزو داری استرس شدید و مشکلات ژنتیکی داشته یاشی؟😭چرا

    • استرس شدید که همین الانم دارم
      ولی منظورم اینه که تو اون اسلاید نوشته بودی که این آدما احساس و انگیزه ندارن و هیچی واسشون مهم نیس و این یکی از ویژگی های کلیشه ای ixtx هاس
      و منم از کلاس دوم میخواستم ixtx باشم

    • اهااا من اشتباه متوجه شدم ی اسلاید دیگه رو فکر کردم میگی.

    • من میخواممممممم ixtx باشمممم دیگه چی از این زندگی میخوام آخه؟

    • الان تایپت چیه؟ کلاس دوممم؟؟من کلاس دوم نمیدونستم اصلا تایپ وجود داره...

    • دوستم که اونموقع کلاس اول بود بهم معرفی کرد
      (۶ ماه از من کوچکتره و همینطور ۱ پایه پایینتردالان کلاس پنجمه)
      کلاس دوم نمیدونستی mbti چیه؟؟ کی باهاش آشنا شدی؟ راستی من xsfj ام. یک تایپ خ.ر.ف.ت

    • شیشم هفتم اشنا شدم منم enfpام

    • هفتم؟ خیلی دیررههههه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.