میگفتن اونی نابغست که باور کنه بعد دونستن خیلی چیزا هنوز هم چیزی نمیدونه
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میگفتن اونی نابغست که باور کنه بعد دونستن خیلی چیزا هنوز هم چیزی نمیدونه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
👏😑😐 چیشد؟؟؟؟؟
چی دقیقا چیشد؟😐
توی داستان چه اتفاقی افتاد؟
تو کامنتا توضیحش هست
خیلی وقته دیدم😂
مثلا چرا باید این داستان باید برام مهم باشه؟😒😑😐🫥
" باید " رو دوبار نوشتی این نشون میده برای نوشتن پیام زمان زیادی گذاشتی و جمله بندی از دستت در رفته
که یعنی زمانی هم گذاشتی تا تست رو بخونی و برای تستم ارزش قائل شدی و برات مهم بوده که چه کامنتی در جواب بدی و برام ارزش منده ❤️
دادش تو چه دقتی داری 😎😎😎
خیلی باحالی😎😎
اختیار داری❤️
باحالی از خودته ✨
🤩😎🤩😎🤩😎🤩😎🤩😎🤩😎🤩😎🤩😎🤩😎🤩😎🤩😎🤩😎🤩😎
آها بعد چند زندگی متوجه شد نباید به همه چیز بگه آره؟ گفت نه تا دوباره ترکش نکنن؟
ی جورایی ولی نه ، قضیه اینه که این شخص خیلی باهوشه ولی در اصل اون درگیر غرور میشه و دیگه فکر میکنه همه چیزو میدونه و خب بهش شانس میدن که بارها زندگی کنه تا اینو متوجه بشه که شما هیچ وقت بهترینه بهترین ها نخواهید بود
آهاا
ممنونن
چیشد؟
زیبا بود :))))))))))))))))))