2 سال پیش 6 اسلاید 780 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمیشن

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • یه سوالی شما ها که میگید عالی بود بازم از این تست ها بساز و ............
    امیلی همیشه پست ها و تست هاش عالیه🎀

  • میبللل🥹
    رفیق پاسیفیکا 😔🤌🏻
    کمپ مر.گ🌚
    قاقالیلی و اسموتی نکبتی👺😂
    عموحسن گولم میزنه🗿
    گیدرت مند میشم🤡✊🏼

  • عالی بوددددد بازم بساززز

  • عمو حسنه خیلی خوب بود 🤣

  • کاراکتر: میبل
    با پاسیفیکا میرم کمپ مرگ قاقالیلی هم میخوریم ، عمو حسن گولمون میزنه تسخیرم میشیم😂

  • کاراکترم : میبل جونمممم (چون شبیه شم با نصفی هم شبیه وندی)
    پارتنرمم: رابی (هرچند که پاسفیکا رم خیلی دوس دارم)
    برا ماجرا جوییم با دیپر جونم و با وندی عزیزم میرم جنگل پاگنده ها
    اسموتی نکبتی رم امتحان میکنم!
    تابستون یا عمو حسن یا عمو اسیییی گولم میزنه😂💗
    بلاییم که سرم میاد اینه که تسخیر‌ میشم😂

    آبشار جذابه انقد خوبه که نمیشه توصیفش کرد 💗
    پستتم زیبا بود💕☺

  • بنده وندی ام
    دوستم پاسی جون
    میرم ابشار بدبختی
    کیک پیرونی میخورم
    پیرمرد مرموز گولم میزنه
    بیل نجاتم میده🗿🚬

  • من نمیخوام داستان خودم باشه میخوام یه داستان بسازم
    دیپر با پاسیفیکا(از اونجایی که یه شیp فوق‌العاده هستن)باهم میرن آبشار بدبختی(دیدم اون گوشه یه غروب خوشگل هست و اینجوری خیلی عاشقانه میشه)باهم پیتزا و کیک میخورن(اونجوری نه ها تو حالت عادیش)بعد اونا یه چیز عجیب میبینن و مجمع خنگولا میان میدزدنشون(اولا گول نمیزنن دوما برای پاک کردن حافظه)آخرش هم بیل نجاتشون میده

  • جالب بید😃👍
    چالش:من وندیم 😃💔
    رفیقم پاسیفیکاس😃💔
    برا ماجراجویی میرم ابشار بدبختی...😃💔
    مجمع خنگولا گولم میزنه...🤡💔
    بعدشم گودرتمند میشم🤡💪

  • من عاشق آبشار جاذبه ام

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.