درودددد🤩🎀 خب همون طور که احتمالا میدونین قسمت 9 سیرک دیجیتالی لو رفته در حالی که قرار بود 29 خرداد بیاد... خب حالا بریم ببینیم کلا قضیه چیه، اگه هنوز قسمت 9 رو ندیدین اول برین ببینین چون اسپویل میشه-😭
خب اول بریم با یه تئوری قسمت 8 شروع کنیم... من دیدم که بعضیا میگفتن اگه اون آینه ای که پامنی تو قسمت 8 جلوش بود رو با ادیت یکم تغییر بدیم میبینیم که یه چیزایی توش نوشته و امتحانش کردم و درست بود🤡، (عکس پایینی مربوط به قسمتیه که پامنی از جلوی آینه کامل رد شد و کل صفحه آینه بود) که همونطور که میبینین بالای آینه نوشته chill و پایینش نوشته fellas (شایدم اون S نیست و 9 عه؟🤡 نمیدونم🤷♀️👺) و توی عکس پایین هم همینه، که خب اگه ترجمش کنیم تقریبا میشه آرام باشید دوستان--🤩💔💔 (یعنیچ-👺💔) یه جای دست هم روی آینه عکس بالایی هستش که دورش خط کشیدم ولی تو سیرک دیجیتال اصلا آدمی نیست چرا اونجا باید جای دست باشه-😭
خب حالا قضیه قسمت 9 چیه؟ یکی از فن ها سیستم دوبلور های برزیلی رو هک میکنه و قسمت 9 رو پخش میکنه، خود گوسورکس هم راجب این قضیه گفته که اهمیتی نمیده چون از رفتار بعضی فن ها خسته شده و... (قسمت 9 رو از توی آپارات و یوتیوب میتونید ببینید که خب افسردگی میگیرید بعدش--🤡💔) حالا نظر من راجب قسمت 9 اینه که اولش خیلی خوب پیش رفت و میتونست عالی بشه ولی پایانش زیاد خوب نبود، حالا دلایلش رو تو اسلاید بعد بهتون میگمم👺😭 (عکس رو میبینم گریم میگیرههه هبخلخثبخفصخ🥹😭💔)
1. ابسترکت شدن جکس😭😭💔 خب این یکی قطعا فقط دلیل من نیست و حدودا 70-80 درصد فن ها باهاش موافقن، بنظرم بهترین پایان این بود که جکس اول ابسترکت میشد ولی آخرش برمیگشت، ما دیدیم که کین وقتی برگشت ازشون پرسید که راجب جکس نیاز به کمک دارین یا نه و پامنی گفت نه، حالا ما نمیدونیم منظور کین این بود که اون رو به seller بفرسته یا unabstract اش کنه؟😭 اگه منظورش دومی باشه و بتونه ابسترکت شده ها رو برگردونه واقعاا باید اینکارو میکرد😭😭اصلا سیرک دیجیتالی بدون جکس معنایی ندارهههه😭💔
2. برگشتن کین امیدوارم منظورم رو اشتباه متوجه نشید-🤩💔من واقعا کین رو دوست دارم و بنظرم باید برمیگشت ولی نه اینطوری😭, بنظرم اینکه یه دفعه برگرده و تبدیل به آدم خوبه بشه زیاد جالب نبود🤡، البته درسته که بخاطر این بود که اون دایره آبی رو از خودش جدا کرد ولیخب اگه یکم به همون رفتاری که تو قسمت 1 یا 2 داشت برمیگشت یکم جالب تر میشد (حالا این نظر منه دیگه نمیدونم--👺💔)
3. دلیل سوم رو نمیدونم دقیقا چطوری بگم، شاید پایان ناتمام یا غیرمنطقی؟ منظورم اینه که آخرش فقط بخاطر اینکه میخواستن قسمت رو سریع تموم کنن بره خیلی چیزا رو کلا نفهمیدیم، اگه قسمت 9 یک ساعت و نیم طول میکشید و جکس آخرش برمیگشت خیلی بهتر میشددد-😭💔 و خب اینکه اصلا هیچکدومشون سعی نکردن راجب سیرک یا اینکه آیا هیچوقت راه خروجی وجود داشته یا نه از کین سوالی بپرسن، (مخصوصا الان که دیگه ها.ر نیس-👺🤩💔) یا اینکه میتونه کسایی که ابسترکت شده رو برگردونه یا نه؟ یا اصلا خودش چجوری برگشته (ما که میدونیم ولی اونا نمیدونن-🤡💔) به عکس توجه نکنین حالم خرابه--😭💔)
حالا راجب گوسورکس و گلیچ پروداکشنز...خب راستش چیز زیادی درمورد قسمت 9 نگفتن، فقط همینطور که توی توییت بالایی میبینید گوسورگس گفته که اهمیت نمیده که قسمت 9 لو رفته و خب اگه هک نمیشدن هم کسایی که میرن سینما فیلم میگیرن و پخشش میکنن دیگههه... و آره همین دیگهه🤩💔 و خب من توی تیک تاک دیدم که خیلیا میگفتن که گلیچ ممکنه پایان قسمت 9 رو تغییر بده ولی اصلا نمیدونیم که چقدر درسته یا منبعشون چیه چون همچین توییتی اصلا نزدن، ولی خب امیدوارم تغییر کنه که احتمالش خیلی کمه-😭
نمیخوام راجب قسمت ۹ حرف بزنم چون گریم میگیره🗣🥀
منم--😭🥀
میدونید فکر کنید من هنوز به کین اعتماد ندار-😔🤌
منم-
امیدوارم پایان قسمت ۹ تغیر بکنه چون من یه ماه افسردگی گرفتم سر جکس💔💔
منممممم ولی تغییر نکردددد😭💔💔💔💔
کاملا موافقم باهات
ایکاش یکم سیرک دیجیتال رو بیشتر ادامه میدادن ولی خوب تمومش میکردن 🥀
آرهههه😭💔💔💔
چون خیلی عقبم نخوندم اسپویل نشه ولی پست گذاشتن تو از جی تی ای 6 عجیب تره
وای--🤩💔💔
یعنی فقط منم که قسمت آخر برام خوب بود و واقعا ازش خوشم اومد (البته اگه قسمت ابسترکت شدن جکس رو در نظر نگیریم)
نمیدونم ولی مشکل اصلی من دقیقا همینه و اصلا نمیتونم در نظرش نگیرم--🗣🥀💔💔
قسمت آخرم اومد و هیچی هم تغییر نکرد
بله در جریان هستیم-🗣🙏🏻🥀
یعنی من اگه یجا گسورکس رو گیر بیارم...
دقیقا🤩😭💔💔
حاجیییی الان پستتو دیدمممممممم
😭😭