2 سال پیش 5 اسلاید 187 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی شعر و ادبیات

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • بنظر من یه زندگی ایده آل اونیه که منطق داخلش باشه و من تو احساسات منطقی نمیبینم ┐( ˘_˘)┌

  • من چرا نمیتونم احساساتمو بکار بگیرم؟ 🗿💅

    • چون منطقی تری و ذهنت نمیزاره یکم احساس به خرج بده یکم راحتر باش زندگیرو تمامشو منطقی نگیر..

    • منطق یعنی داشتن دانش و استفاده از اون در هر چیزی و آمادگی داشتن یک دلیل مناسب برای هرچیز
      که احساسات هم البته جز اون هستن

  • موافقم؟ با تمام وجود میفهمم و موافقم

  • با دیدن پستت خواستم گریه کنم😮‍💨
    ولی نمیتونم به خودم اجازه بدم🥳🥳(تو فک کن ایوجی گریه گذاشتم)

  • راستش رو بخوای من از تستچی توقع نداشتم وقتی واردش شدم کسی قضاوتم نمی کرد و خیلی راحت با همه شون حرف می زدم

  • توی دنیایی که افراد بدون اینکه بخوان دور انداخته میشن هیچ عدالتی وجود نداره ای کاش ما انسان ها یکم از حیوانات یاد می گرفتیم حداقل اونا با هم نوع خودشون این کار های وحشتناک رو نمی کنن

  • خیلی درسته:)

  • خب این داستان من نیست....برامن اتفاق نیفتاده.
    ولی همه ی مردم به هم گیر میدن. همدیگه رو قضاوت میکنن. تو تنها نیستی. هیچکس نمیتونه کسیو کامل درک کنه، بخاطر همین ممکنه که تو برای بقیه عجیب بنظر برسی. ولی تو عجیب نیستی. حدقل برای خودت عادی هستی. همین کافیه.

  • ++++

  • خب دلیلش دقیقا همینه😶

    • اره خوب

    • هعی بهترین دوستم منو با یه دختر تعویض کرد با اینکه هیچی بهش نگفتم ناموسی داد😔

    • متأسفم واقعا برایه بعضیا..

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.